Eurojackpotista 77 000 euroa Ouluun, Hyvinkäälle ja Kirkkonummelle – potti nousee 29 miljoonaan euroon

Eurojackpotissa tavoiteltiin perjantaina (kierros 30/2017) 21 miljoonaa euroa. Täysosumia ei arvonnassa löytynyt, mutta kaikkiaan kuusi 5+0 oikein -tulosta. Näistä peräti kolme osui Suomeen: Ouluun, Hyvinkäälle ja Kirkkonummelle. Jokaisen voitto-osuus on runsaat 77 163 euroa.

Kaikki kolme voittajaa olivat pelanneet Eurojackpot-rivinsä netissä ja he saavat voittosumman suoraan tililleen. Eurojackpotin voitonjako veikkaus.fi:ssä

Eurojackpotin päänumerot (kierros 30/2017) ovat 14, 18, 26, 40 ja 45 sekä tähtinumerot 1 ja 5. Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 29 miljoonaa euroa (kierros 31/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 8 3 8 6 9 1. Jokerista ei löytynyt täysosumia.

Lomatonnin voittorivi on Delhi 13. Lomatonnin voitti kuusi onnekasta.