Eurojackpotista Helsinkiin 221 149 euroa

Eurojackpotista löytyi tällä viikolla (kierros 46/2017) yksi päävoitto, joka meni Saksaan. Voittaja kuittaa voitostaan 10 miljoonaa euroa.

5+0 –oikein tuloksia löytyi kaikkiaan kaksi, joista yksi tuli Suomeen ja toinen meni Saksaan. Voittaja kuittasi voitostaan 221 149,90 euroa. Suomalainen voittaja oli pelannut R-kioskilla Helsingissä.

Veikkauksen etuasiakkaana hän saa voittosumman suoraan tililleen.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 46/2017) ovat 3, 4, 17, 41 ja 47. Tähtinumerot ovat 2 ja 5.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 10 miljoonaa euroa (kierros 47/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 0356923. Tällä kierroksella ei löytynyt yhtään täysosumaa. Paras tulos oli 6 oikein, joita löytyi kolme. Sillä voitti 20 000 ja tuplattuna 40 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Wien 22. Tuhannen euron päävoittoja voitti neljätoista pelaajaa.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).