Eurojackpotista kaksi 95 000 euron voittoa Suomeen – potti nousi noin 22 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 39/2017 täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 22 miljoonaa euroa.

5+1-tuloksia löytyi kolme kappaletta ja tuloksella voitti noin 447 000 euroa. Voitot matkasivat Saksaan, Tanskaan ja Puolaan.

Suomesta löytyi kaksi 5+0-tulosta, joilla voitti noin 95 000 euroa. Voitot menivät Kurikassa Jalasjärven R-kioskilla pelanneelle 10 osuuden porukalle sekä Lahdessa K-citymarket Launeessa pelanneelle onnekkaalle.

Kolme muuta 5+0-tulosta löytyi Kroatiasta, Saksasta ja Puolasta.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 39/2017) ovat 2, 12, 15, 29, 44 ja tähtinumerot 7 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 2 8 2 5 7 1. Arvonnassa löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Reykjavik 57. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 13 kappaletta.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.