Eurojackpotista kaksi 95 000 euron voittoa Suomeen – potti nousi noin 22 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 39/2017 täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 22 miljoonaa euroa.

5+1-tuloksia löytyi kolme kappaletta ja tuloksella voitti noin 447 000 euroa. Voitot matkasivat Saksaan, Tanskaan ja Puolaan.

Suomesta löytyi kaksi 5+0-tulosta, joilla voitti noin 95 000 euroa. Voitot menivät Kurikassa Jalasjärven R-kioskilla pelanneelle 10 osuuden porukalle sekä Lahdessa K-citymarket Launeessa pelanneelle onnekkaalle.

Kolme muuta 5+0-tulosta löytyi Kroatiasta, Saksasta ja Puolasta.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 39/2017) ovat 2, 12, 15, 29, 44 ja tähtinumerot 7 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 2 8 2 5 7 1. Arvonnassa löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Reykjavik 57. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 13 kappaletta.