Eurojackpotista kaksi lähes 87 000 euron voittoa Suomeen

Suomeen saatiin tänään kaksi mukavaa voittoa Eurojackpotista. Molemmat pelaajat saivat riviinsä kaikki viisi päänumeroa oikein, ja tällä tuloksella he kumpikin voittavat noin 86 900 euroa.

Toinen voittaja oli nettipelaaja Tampereelta ja toinen onnekas oli jättänyt pelinsä Seinäjoella Hyllykallion Prismassa. Nettipelaaja saa voiton suoraan pankkitililleen. Seinäjoella tunnistautumatta rivinsä jättäneen pelaajan on syytä pitää pelitosite hyvässä tallessa, sillä hän voi lunastaa voittonsa vain sitä vastaan.

Eurojackpotin päävoittoa juhlitaan tänään Tanskassa, jonne perjantai-illan arvonta toi 10 miljoonaa euroa. Vasta toissaviikolla Tanskaan osui edellinen päävoitto (kierros 45/2017).

Kierroksen 47/2017 Eurojackpotin päänumerot ovat 11, 16, 18, 22, 43 ja tähtinumerot 7 ja 8. Ensi viikolla Eurojackpotissa on jaossa täysosumille 10 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 1 1 4 2 7 9.

Lomatonnin voittorivi on Buenos Aires 15. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin perjantaina 11 kappaletta.

Katso voitonjako

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.