Eurojackpotista kaksi liki 416 000 euron voittopottia pohjoiseen Suomeen

Eurojackpot-arvonnassa löytyi perjantaina (kierros 33/2017) yksi täysosuma, joka osui tällä kertaa Norjaan. Sillä voitti reilut 47 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin mukavat kaksi  5+1 oikein -tulosta.

Molemmat Suomeen osuneet 5 + 1 oikein -voitot oli pelattu nettipelinä veikkaus.fi:ssä. Tuolla tuloksella 415 861 euroa voittaneista onnekkaista pelaajista toinen asuu Oulussa ja toinen Sodankylässä. Voittajat saavat voittorahat suoraan tileilleen.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 33/2017) ovat 1, 4, 20, 32 ja 34 sekä tähtinumerot 3 ja 6.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 10 miljoonaa euroa (kierros 34/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 7 8 6 1 0 2. Jokerista löytyi 3 kappaletta 6 oikein –tuloksia, joilla voittaa tuplauksesta riippuen joko 20 000 euroa tai 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 47. Lomatonneja meni jakoon 16 kappaletta.

Turuntie 42