Eurojackpotista Suomeen 2,9 miljoonaa euroa – myös ensi viikolla potissa 90 miljoonaa euroa

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla päävoittoja. Pelin suomalaisonnea koettiin silti, sillä toisen voittoluokan osuma toi Hyvinkään Prismassa pelattuun riviin noin 2,9 miljoonan euron voiton. Myös kolmannen voittoluokan yli 236 00 euron arvoisia osumia saatiin Suomeen kaksi.

Ensi viikolla (kierros 6/2018) potissa on jälleen 90 miljoonaa euroa. Toisen voittoluokan osumille on tuolloin jaossa noin 27 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5 + 1 -tuloksen saaneen suomalaispelaajan tarkka voittosumma on 2 921 419,30 euroa. Hän oli pelannut tunnistautuneena, joten voittosumma on taatussa turvassa ja se maksetaan hänen tililleen kolmen viikon kuluttua. Saman voittosumman tuoneita toisen voittoluokan osumia löytyi Eurojackpot-maista kaikkiaan seitsemän. Yksi voitoista meni Tanskaan, yksi Norjaan ja neljä voittoa Saksaan.

Kolmannenkin voittoluokan 5 + 0 -osumilla voitti peräti 236 690,90 euroa. Näitä voittoja löytyi Suomesta kaksi. Molemmat olivat kymmenen pelaajan porukoita. Toinen porukkapeli oli pelattu Perniöntien ABC:llä Salossa ja toinen Kauppakadun R-kioskilla Varkaudessa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 5/2018) ovat 15, 24, 29, 33 ja 41. Tähtinumerot ovat 7 ja 8.

Suomella oli erittäin hyvä tuuri Eurojackpotissa viime vuonna, sillä voittoja tuli enemmän kuin täällä pelattiin. Palautusprosentti oli peräti 108, eli jokaista pelattua euroa kohti rahaa palautui voittoina 1,08 euroa. Hyvää palautusprosenttia selittää osaltaan Suomeen tulleet kolme suurta päävoittoa. Kolmesta päävoitosta kaksi osui Tampereelle (87,0 M€ ja 46,5 M€) ja yksi Savonlinnaan (41,6 M€).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 0 9 7 7 8 1 3. Täysosumia ei löytynyt. Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Oslo 44.

Katso arvontalähetys ja voitonjako https://www.veikkaus.fi/fi/tulokset#!/tulokset

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.