Eurojackpotista Suomeen 817 000 euroa – potti nousee noin 41 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt täysosumia perjantaina, joten ensi viikolla (kierros 42/2017) potissa on noin 41 miljoonaa euroa. Suomea onnisti toisen ja kolmannen voittoluokan osumissa.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi kaksi kappaletta. 817 025,00 euron voitot osuivat Suomen Turkuun ja Saksaan. Turkulaisvoittaja oli pelannut voittorivinsä veikkaus.fi:ssä, joten hän saa voiton automaattisesti tililleen.

Suomesta löytyi myös yksi kolmannen voittoluokan 5+0-tulos, joilla voittaa 144 180,80 euroa. Suomen voittopeli oli pelattu Muhoksen K-marketissa. Kolmea muuta samansuuruista voittoa juhlitaan Saksassa (2) ja Unkarissa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 41/2017) ovat 9, 40, 43, 44, 46 ja tähtinumerot 1 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 8 8 3 0 8 2 1. Suurimmat voitot ovat tuplatut viisi oikein -tulokset. Niillä voittaa tuhat euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Monaco 60. Tuhannen euron päävoittoja löytyi seitsemän kappaletta.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.