Eurojackpotista Suomeen 817 000 euroa – potti nousee noin 41 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt täysosumia perjantaina, joten ensi viikolla (kierros 42/2017) potissa on noin 41 miljoonaa euroa. Suomea onnisti toisen ja kolmannen voittoluokan osumissa.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi kaksi kappaletta. 817 025,00 euron voitot osuivat Suomen Turkuun ja Saksaan. Turkulaisvoittaja oli pelannut voittorivinsä veikkaus.fi:ssä, joten hän saa voiton automaattisesti tililleen.

Suomesta löytyi myös yksi kolmannen voittoluokan 5+0-tulos, joilla voittaa 144 180,80 euroa. Suomen voittopeli oli pelattu Muhoksen K-marketissa. Kolmea muuta samansuuruista voittoa juhlitaan Saksassa (2) ja Unkarissa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 41/2017) ovat 9, 40, 43, 44, 46 ja tähtinumerot 1 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 8 8 3 0 8 2 1. Suurimmat voitot ovat tuplatut viisi oikein -tulokset. Niillä voittaa tuhat euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Monaco 60. Tuhannen euron päävoittoja löytyi seitsemän kappaletta.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.