Eurojackpotista Suomeen kolme suurta voittoa - Ouluun yli puoli miljoonaa euroa

Eurojackpotista saatiin Suomeen kolme suurta voittoa (kierros 16/2018). Suomen voittopelit oli pelattu Oulussa, Porissa ja Vantaalla.

Eurojackpot on monikansallinen jättipottipeli.

Suurin Suomeen tulleista voitoista oli reilut 526 000 euroa. Voittoa juhlitaan Oulussa: pelaaja oli jättänyt 5+1 oikein -rivinsä Raksilan K-citymarketissa. Kaikkiaan 5+1 oikein -tuloksia löytyi kolme, joista kaksi matkaa Saksaan.

Suomeen saatiin myös kaksi 5+0 oikein -tulosta, joilla voittaa reilut 79 000 euroa. Toinen voitoista oli pelattu Porissa K-citymarket Puuvillassa ja toinen Vantaalla Jumbon Prismassa. Kaikkiaan 5+0 oikein -rivejä löytyi seitsemän: Suomen lisäksi kolme Saksasta sekä yksi Tanskasta ja yksi Norjasta.

Oulussa ja Vantaalla pelanneet olivat käyttäneet Veikkaus-korttia, joten he saavat voitot suoraan tililleen.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 16/2018) ovat 22, 24, 25, 28 ja 46. Tähtinumerot ovat 2 ja 4.

Ensi viikolla (kierros 17/2018) Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 42 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 3 7 9 5 5 3.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Buenos Aires 92. Tuhannen euron päävoiton voitti 7 pelaajaa.

Eurojackpot on monikansallinen jättipottipeli.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.