Eurojackpotista Suomeen yli 400 000 euroa – potti nousee 15 miljoonaan euroon

14.7.2017 22:49 | Veikkaus

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla täysosumia (kierros 28/2017). Kierroksella löytyi kuitenkin kolme 5+1 –oikein tulosta, joista yksi voitettiin Suomessa ja kaksi Saksassa.

Voittaja kuittasi voitostaan reilut 410 780 euroa. Suomalainen voittaja on kotoisin Oulusta ja hän oli pelannut pelin Veikkaus-kortilla R-Kioski Rewell Centerissä Vaasassa. Hän saa rahat suoraan tililleen.

Lisäksi 5+0 –oikein tuloksia löytyi kaikkiaan 10, jolla voitti reilut 43 494 euroa. Myös näistä voittajista löytyi yksi onnekas Suomesta. Muut voittajat ovat Unkarista, Espanjasta, Kroatiasta ja kuusi pelaajaa Saksasta.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 28/2017) ovat 3, 9, 25, 31 ja 49. Tähtinumerot ovat 8 ja 9.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 15 miljoonaa euroa (kierros 29/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 0 8 1 6 8 3. Täysosumia ei löytynyt, mutta mukaan mahtui kolme 6 oikein –tulosta, joista yksi oli tuplattu. Voittajat kuittaavat 20 000 ja 40 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Varsova 69. Tuhannen euron päävoiton voitti 13 pelaajaa.

Ilotulitus Tampereella 15.7.

Kierroksella 27/2017 voitetun täysosuman kunniaksi Veikkaus järjestää ilotulituksen lauantaina 15.7. klo 21.50 Ratinan stadionin edustalla. Tervetuloa!

Turuntie 42