Eurojackpotista Turkuun lähes 249 000 euroa – päävoitto nousee 37 miljoonaan euroon

Eurojackpotissa tavoiteltiin perjantaina 29 miljoonan euron pottia. Täysosumia ei löytynyt. Suurin suomalaisvoitto oli 248 969 euroa, joka meni viiden porukalle. Peli oli pelattu Turussa K-Market Martinmyllyssä.

Voittopelissä oli oikein kaikki viisi päänumeroa. Eurojackpotin päänumerot (kierros 31/2017) ovat 18, 39, 44, 46, 47 sekä tähtinumerot 4 ja 6.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 37 miljoonaa euroa (kierros 32/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 0 4 9 3 3 2. Täysosumia ei löytynyt, mutta kaksi 6 oikein tulosta, joiden voitot ovat 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Hampuri 56. Lomatonneja eli 1 000 euron voittoja sai 16 pelaajaa.