Eurojackpotista Turkuun lähes 249 000 euroa – päävoitto nousee 37 miljoonaan euroon

Eurojackpotissa tavoiteltiin perjantaina 29 miljoonan euron pottia. Täysosumia ei löytynyt. Suurin suomalaisvoitto oli 248 969 euroa, joka meni viiden porukalle. Peli oli pelattu Turussa K-Market Martinmyllyssä.

Voittopelissä oli oikein kaikki viisi päänumeroa. Eurojackpotin päänumerot (kierros 31/2017) ovat 18, 39, 44, 46, 47 sekä tähtinumerot 4 ja 6.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 37 miljoonaa euroa (kierros 32/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 0 4 9 3 3 2. Täysosumia ei löytynyt, mutta kaksi 6 oikein tulosta, joiden voitot ovat 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Hampuri 56. Lomatonneja eli 1 000 euron voittoja sai 16 pelaajaa.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.