Restel OyRestel Oy

Evelina yhteistyöhön Taco Bellin kanssa

Jaa

Artisti Evelina on suunnittelut Taco Bellille oman nimikkoaterian, joka on myynnissä kesäkuun ajan Suomen Taco Bell -ravintoloissa. Samassa yhteydessä lanseerataan virallinen Taco Bell Finland oheistuotemallisto.

Cali Meal by Evelina -ateria saatavilla Taco Bell -ravintoloista kesäkuun ajan. Kuvaaja: Viivi Huuska
Cali Meal by Evelina -ateria saatavilla Taco Bell -ravintoloista kesäkuun ajan. Kuvaaja: Viivi Huuska

Evelina on Suomen kärkikastiin kuuluva artisti ja tunnettu Taco Bell -fani. Cali Meal by Evelina -ateria sisältää 2 Crispy Chicken Soft Tacoa, maustetut ranskalaiset, Coca-Colan ja jälkiruoaksi 2 churroa suklaakastikkeella. Aterian hinta on 9,90 € ja se on myynnissä kaikissa Suomen Taco Bell -ravintoloissa 1.-30.6.2021.

"Oon super innoissani tästä yhteistyöstä; mut tuntevat tietää että Taco Bell on se mesta mistä tilataan palaverisafkat ja haetaan puistohengailuun syömistä joten tää tuntuu täydelliseltä matchilta. Oon koonnut mun Cali Meal by Evelina -ateriaan ne jutut mistä nautin eniten ja toivon et tykkäätte siitä yhtä paljon ku mäkin!", iloitsee Evelina.

”Nimikkoateriaa ja kampanjaa on ollut mahtavaa työstää Evelinan kanssa, lähtökohtana olleen aidon ja luontevan brand matchin on todella huomannut projektissa! Ateriaa lähdettiin suunnittelemaan Evelinan suosikkimakujen kautta ja lopputulos kunnioittaa kalifornialaisia juuria ja suosikkituotteita uudella twistillä. Ateriassa on yhdistetty klassisia kulmakiviä, kuten Coca-Cola ja ikoninen taco Taco Bellin makumaailman uusiin tulokkaisiin: rapeaan kanaan ja raikkaaseen Cali Ranch -kastikkeeseen”, markkinointipäällikkö Alina Niemi kertoo.

Samassa yhteydessä Taco Bell Suomi lanseeraa oman oheistuotemalliston, jota valmistetaan erittäin rajallinen määrä. Mallisto pitää sisällään kaksi paitaa, kahdet sukat ja piknikviltin. Malliston tyyli henkii suosiossa olevaa retroa. Oheistuotteita jaetaan ma 7.6. alkaen jokaisen ravintolan 30 ensimmäiselle Cali Meal by Evelina -aterian ostajalle. 1 satunnainen oheistuote / asiakas. Osa oheistuotteista arvotaan Taco Bell Suomen sosiaalisessa mediassa kesäkuun aikana.

Evelina on noussut lyhyessä ajassa yhdeksi maamme suomenkielisen popin kärkinimeksi. Evelinan tapa sanoittaa laulunsa puhuttelee yleisöä, hänellä on taito sanoittaa ihmissuhteen haasteita tässä ajassa persoonallisesti ja uskottavasti. Evelinan musiikkia kuunneltiin viime vuoden aikana yli 21 miljoonaa kertaa. Hänellä on kahdeksan Emma-ehdokkuutta ja Evelina palkittiin Vuoden naissolisti -palkinnolla vuonna 2018. Debyyttialbumi 24K julkaistiin 2016. Levy teki suomalaista äänitehistoriaa myymällä ennakkoon platinaa. Toinen albumi SOS julkaistiin 2019. Molemmat albumit nousivat albumilistan kakkossijalle. Evelinan viimeisin albumi III julkaistiin syyskuussa 2020 ja se on jo striimannut kultaa. Evelina on tuttu myös ääninäyttelijänä ja hän esittääkin pääosaa animaatioelokuvassa Trolls 2, joka julkaistiin vuonna 2020.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Alina Niemi, markkinointipäällikkö Taco Bell Suomi, +358 40 127 8899, alina.niemi@restel.fi

Kuvat

Cali Meal by Evelina -ateria saatavilla Taco Bell -ravintoloista kesäkuun ajan. Kuvaaja: Viivi Huuska
Cali Meal by Evelina -ateria saatavilla Taco Bell -ravintoloista kesäkuun ajan. Kuvaaja: Viivi Huuska
Lataa
Taco Bell Finland oheistuotemallisto pitää sisällään kaksi paitaa, kahdet sukat sekä piknikviltin.
Taco Bell Finland oheistuotemallisto pitää sisällään kaksi paitaa, kahdet sukat sekä piknikviltin.
Lataa
Evelina yhteistyöhön Taco Bellin kanssa. Kampanjan kuvat on kuvannut Viivi Huuska.
Evelina yhteistyöhön Taco Bellin kanssa. Kampanjan kuvat on kuvannut Viivi Huuska.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Restel Oy
Restel Oy
Hämeentie 19
00500 HELSINKI

http://www.restel.fi

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yli 27 maassa. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. 

Restel on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Restel Oy

Restel valmentaa nuoria myös tulevaan työelämään22.6.2021 12:00:00 EEST | Uutinen

Vuonna 2020 alkaneessa Burger Kingin ja Diakonissalaitoksen yhteisessä Yhdessä työhön -hankkeessa on ollut tavoitteena helpottaa nuorten työhön pääsemistä ja samalla parantaa heidän työelämätaitojansa. Kohderyhmänä ovat olleet erityisesti heikossa asemassa olevat nuoret. ”Haluamme oikeasti kuunnella nuoria ja ymmärtää heidän erityistarpeitaan työpaikoilla, siksi lähdimme mukaan hankkeeseen”, kertoo Restelin ketjujohtaja Siru Kalpio. Ravintolatoimija Restelin Burger King -ketjussa työskentelee paljon työelämän ensikertalaisia. Tämä on tiedostettu yhtiössä jo pitkään ja sen takia nuoria on valmennettu myös pikaruokaravintolauran jälkeiseen työelämään. Restelissä on tahtoa luoda jokaiselle yhtiön ravintoloista eteenpäin työelämään lähtevälle nuorelle hyvät edellytykset menestyä kaikenlaisissa töissä ja työyhteisöissä. Ravintolaympäristö on oivallinen paikka harjoitella taitoja, joita tarvitaan myös muualla; asiakaspalvelun, myynnin, tiimityöskentelyn ja johtamisen osaamisesta on hyötyä al

Rax painaa kaasua ja lanseeraa Rax-ruokarekan4.5.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Korona pysäytti Suomen maaliskuussa 2020, mutta laittoi samalla vauhtia Raxissa hautuneelle ajatukselle uudesta take away- ja kotiinkuljetusmenusta. Aterioinnin siirtyessä koteihin oli kehityskohde uudessa ja odottamattomassa tilanteessa selkeä: suositun buffetin rinnalle lanseerattiin uusi noutotilausvalikoima Rax KotiBox. Valikoiman lanseerauksen vuosipäivää päästään juhlistamaan uudella kehitysaskeleella Rax-rekan aloittaessa liikennöinnin kesäkuussa 2021.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme