F-Kustannuksen syksyn uutuuskirjoja lahjakoriin

F-Kustannuksen syksyn kirjoista löytyvät parhaat biisit kohottamaan joulun tunnelmaa. Näitä ajankohtaisia suosikkibiisejä suostuvat kaikki taaperosta vaariin laulamaan ja soittamaan paitsi aattoiltana myös vuoden ympäri. Kappaleita löytyy niin aloittelijalle kuin pidemmän aikaa harrastaneellekin.

Iisit joulubiisit (ilmestynyt 10/2019)

Rentoa rämpyteltävää myös sille, joka kaivaa kitaran esiin vain kerran vuodessa. Yhdessäolo, kuuma juoma ja laulaminen kuuluvat jouluun. Tässä superhauskaa ja helppoa joulunajan settiä, jonka avulla on mukava yhtyä tunnelmointiin. Mukana vanhoja ja uusia joululauluja teksteineen ja sointumerkkeineen. Erikoismausteena biisikohtaiset sointulaatikot.

HITS 2019 (ilmestynyt 08/2019)

Vuoden kovimmat megahitit. Mukana n. 30 koti- ja ulkomaista hittibiisiä. Menestyssarja jo yli 20 vuotta, nyt uudella ilmeellä!
Mukana mm. Ed Sheeran feat. Justin Bieber, ALMA, Erika Sirola, P!nk, Evelina, Vesala, Taylor Swift feat. Brendon Urie, SANNI, Bebe Rexha, Billie Eilish.

Kultainen suomipop laulukirja (ilmestynyt 09/2019)

Suomipopin kattava hakuteos musiikin harrastajalle ja ammattilaiselle.
Suomessa kuunnellaan yhtä eniten kotimaista musiikkia. Tämä reilun 100 laulun kokoelma sisältää kaikki suosituimmat suomipopit Dannysta Ellinooraan. Kirja kulkee näppärästi myös mukana matkassa ja täydentää suositun kultaisen laulukirjasarjan.

Suuri POP-toivelaulukirja 6 (ilmestynyt 08/2019)

Musiikin harrastajien ja ammattilaisten ehdoton suosikkiopus.
Rokkia, poppia ja balladeja – unohtumattomia populaarimusiikin helmiä seitsemältä vuosikymmeneltä pianosäestyksin.

Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@otava.fi

Lisätietoja: eeva.louko@otava.fi