F1 - Suomalaisten F1-ajajien matkassa on perusteellinen pureutuminen suomalaismenestyjiin F1-huipulla

Lähde suomalaisten F1-kuskien mukaan matkalle, jossa luvassa on takuuvarmasti ainutkertaisia muistumia kaukaa viime vuosituhannelta tähän päivään asti.

Kansi_hires

Suomalaiset F1-kuljettajat ovat mässäilleet Grand Prix -voitoilla jo viidellä vuosikymmenellä. Ensimmäisen hankki Keke Rosberg 1982 ja viimeisimmät on tuonut sitten Valtteri Bottas. Toistaiseksi viisi kautta on myös huipentunut suomalaisiin mestaruusjuhliin.

Legendaarinen suomalaisreportteri Heikki Kulta on tehnyt oman safarinsa maailman vauhdikkaimman huippu-urheilun varikkoviidakoihin. Kulta on henkilökohtaisesti tuntenut hyvin kaikki lähtöruudukkoon asti päässeet suomalaiskuskit Leo Kinnusesta Valtteri Bottakseen. Uutuuskirja kaivaa heidän uravaiheidensa ohella esiin myös, miten kansainvälisesti itsekin ansioitunut toimittaja on ollut mukana matkassa.

Kuljettajien lisäksi kirja pureutuu myös muihin suomalaismenestyjiin F1-huipulla. Rankasti uurastaneet suomalaiset kuntovalmentajat ovat tietysti tässä keskiössä, kuten myös muut menestysbuumiin omilla tonteillaan merkittävästi vaikuttaneet huipputekijät. Keke ja Nico Rosberg ovat molemmat maailmanmestareita. Kulta haastatteli Kekeä ensi kerran vasta mestarina, mutta Nicon keralla kanssakäyminen alkoi jo viisivuotiaana tenavana.

Kirjassa selviää myös muun muassa, miten F1-selostamisesta omalaatuista taidettaan tehnyt Matti Kyllönen onnistui houkuttelemaan Keken tv-kommentaattoriksi.

Kirjan PDF on saatavilla heti ja painettu kirja 6.10.2021. Embargo 6.10.2021.

Tutustu kirjaan: www.readme.fi/kirja/f1-suomalaisten-f1-ajajien-matkassa/

Arvostelukappaleen tilaus ja haastattelupyynnöt: paivi.hertel@readme.fi

Kansi_hires

Karita Tykän suositun Hyvä elämä -kirjasarjan uutuudessa vahvistetaan resilienssiä ja löydetään avaimet tasapainoon13.1.2022 10:00:00 EET | Tiedote

Vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykkä jakaa uudessa Hyvä elämä - Tasapaino -kirjassaan omat työkalunsa tasapainon saavuttamiseen ja sen ylläpitämiseen kaikilla elämän osa-alueilla. Tietoisen läsnäolon ja pienten päivittäisten mielen sekä hengityksen harjoitusten avulla opetellaan päästämään irti ja kestämään stressitilanteita paremmin.

KUTSU: Lumotun metsän sisaret - Elämää Pohjois-Karjalassa amerikkalaisen silmin -kirjan julkistustilaisuus 12.11.20213.11.2021 13:53:29 EET | Kutsu

Elettyään kaksikymmentäviisi vuotta New Yorkissa Naomi Moriyama ja hänen aviomiehensä ja kirjoituskumppaninsa William Doyle muuttivat seitsenvuotiaan lapsensa kanssa Suomeen, Pohjois-Karjalaan. Hän saapui elämää muuttavaan tyyneyden, rauhan ja kauneuden maailmaan, joka on arvioitu maailman onnellisimmaksi maaksi. Karjalan sammalpeitteisistä metsistä ja kirkasvetisistä joista Naomi löysi herkullisen yrttien, marjojen, sienien ja kalojen maailman. Hän löysi myös jotakin, joka muutti hänen elämänsä – vahvoja naisia, joista tuli hänen sielunsisariaan.

Tervetuloa Leipäkirjan julkistustilaisuuteen torstaina 7.10.2021 klo 9.00–10.3023.9.2021 09:00:00 EEST | Kutsu

Leivontakirja muuttaa myyttejä. Leivonta on helppoa, mukavaa ja kotoisaa puuhaa, jossa näkyy kädenjälki. Leivonta on noussut trendikkääksi ja herkulliseksi hyötyharrastukseksi 2020-luvulla. Leivontagurun Arja Elina Laineen LEIVONTA-kirja on konstailematon teos, josta saa perusteet ja opit onnistuneisiin leivonnaisiin. Kokeneempi leipoja saa kirjasta uusia ideoita ja hyödyllisiä vinkkejä leivontaan. Kirjassa on huomioitu erityisruokavalioita ja vegaanisuutta.