Fafa's avasi ravintolan Martinlaaksoon

Fafa's avasi uuden ravintolan Martinlaakson ostariin 19.11.

Fafa's:n uusi ravintola Martinlaakson ostarissa.
Marraskuussa Fafa's avasi ravintolan Martinlaakson ostariin. Ravintolan omistaa yrittäjä Tayaba Islam. Fafa's Martinlaakso on yrittäjän toinen ravintola, Helsingissä toimivan Fafa's Kallion lisäksi.

"Olen ylpeä siitä, että pääsin avaamaan toisen Fafa's ravintolani Vantaalle.", kertoo Fafa's:n yrittäjä Tayaba Islam. "On ilo palvella asiakkaita uudella paikkakunnalla. Fafa's Delivery -palvelun avulla Vantaalaiset saavat herkut helposti ja turvallisesti suoraan kotiin syötäväksi.", Islam jatkaa.

Fafa's-ravintoloita on tällä hetkellä 44 Suomessa. Fast-casual -ketju jatkaa laajentumistaan avaamalla seuraavan ravintolan Helsingin Vallilaan ensi vuoden alussa ja etsii uusia liikepaikkoja Suomen suurista kaupungeista.

Ketjun Head of Franchise and Real Estate Anu Lindholm iloitsee siitä, kuinka Fafa’s konseptina houkuttelee naisyrittäjiä. ”On hienoa seurata kuinka upeasti naisyrittäjät ketjussamme menestyvät. Tayaba on panostanut erinomaiseen asiakaspalveluun ja tasalaatuiseen konseptin noudattamiseen, joka on poikinut hänelle ansaittua menestystä.”,  Lindholm jatkaa

Fafa's kehittää jatkuvasti digitaalisia palveluita ja lanseerasi Fafa's Delivery -kuljetuspalvelun marraskuussa Uudellamaalla ja Turussa. Lisäksi kehitteillä on oma mobiilisovellus sekä chatbot, jonka avulla voi tilata ruokaa eri sosiaalisen median kanavista kuten Instagram ja Facebook.

Suomessa 2011 perustettu ja suomalaisessa omistuksessa oleva Fafa’s on yksi Suomen nopeimmin kasvavista kasvisruokapainotteisista Fast Casual -ravintolakonsepteista. Kasvua tavoitellaan myös ulkomailla.

Fafa's toimii tällä hetkellä kolmessa eri maassa – Suomi, Viro ja Englanti. Fafa’s:lla on 43 ravintolaa, joista 39 on yksityisten lisenssinhaltijoiden eli yrittäjien omistuksessa.

Fafa’s:n kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa's:n uusi ravintola Martinlaakson ostarissa.
Asiakkaat pääsevät ihailemaan katutaiteilija Jani Tolinin tekemää taidetta Fafa's Martinlaakson seinällä.