Fafa's avasi toisen ravintolan Ouluun

Oulun toinen Fafa's-ravintola avautui Limingantulliin syyskuussa.

Kuva: Fafa's Limingantulli
Syyskuun 22. päivänä Fafa's avasi Oulun toisen ravintolan Limingantullin Prismaan. Oululaiset ovat päässeet nauttimaan Fafa's:n herkkuja vuodesta 2018 kun Oulun ensimmäinen ravintola avautui kauppakeskus Valkeaan.

Fafa's Limingantullin 70 neliön ravintolassa on 12 asiakaspaikkaa. Ravintola on työllistänyt 9 uutta työntekijää, jotka palvelevat asiakkaita innokkaana ja jatkavat Fafa's:lle ominaista rentoa ja ystävällistä palvelua.

Paikallinen taiteilija Marko Anttila on maalannut seinään näyttävän taideteoksen oululaisesta maisemasta, jossa on Toripoliisi ja tuoreita vihanneksia, jotka yhdistävät paikallisuuden ja tuoreiden raaka-aineiden merkityksen Fafa's:n ruuan laitossa.

Uusi Fafa's löytyy Limingantullin Prisman eteläpäädystä.Katso ravintolan osoite ja aukioloajat tästä.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Kuva: Fafa's Limingantulli
Limingantullin Fafa'sin seinällä olevan taideteoksen on tehnyt taiteilija Marko Anttila. Maver (taiteilijanimi) on oululainen katu- ja graffititaitelija.