Fafa's avasi uuden ravintolan Helsingin ydinkeskustaan

Fafa's avasi uuden ravintolan Fredrikinkadulle maanantaina 8.6.

Fafa's Freda 47:ssa on uusi sisustuskonsepti, jonka suunnitteli designtoimisto Red Compass. Red Compassin konseptisuunnittelija Tomas Lindberg kertoo, että ravintolasta luotiin kutsuva ja mielenkiintoinen ravintola vilkkaalle Fredrikinkadulle. Pelkistetty ja näyttävä sisustus on uskollinen Fafa's:n urbaanille juurille.

Fafa's on avannut ravintoloita kesäkuun alusta lähtien. Fredrikinkadun lisäksi Fafa's avasi ravintolan kauppakeskus Myyrmanniin ja Hertsiin. Fafa's-ketjun toimitusjohtaja Ville Myllyniemi kertoo, että heinäkuussa Fafa's avaa ravintolan Turun KOP-Kolmioon ja elokuussa Vuosaaren Columbukseen.

Fafa’s on vuodesta 2011 toiminut ravintolaketju, jonka kasvispainotteisen ruokalistan kulmakivinä toimivat täytetyt pitaleivät ja tuoreet salaatit. Fafa’s:n toimintaa ohjaavat laadukkaan ruoan lisäksi ympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin keskittyvät arvot. Fafa’s kompensoi ensimmäisenä ravintolaketjuna Suomessa kaikki ravintoloiden toiminnasta aiheutuvat hiilidioksidipäästöt sisältäen myös epäsuorat päästöt.

Fafa's Freda 47

Osoite:

Fredrikinkatu 47, 00100 Helsinki

Aukioloajat:
Ma - Pe klo 10 - 23
La klo 10.30 - 23
Su klo 11.30 - 21

Olemme auki myös juhannuksena:
19.6. klo 10 - 20
20.-21.6. klo 12 - 19