Kisko Labs Oy

Fast Company Innovation By Design -kilpailussa kunniamaininta Suomeen

OP Ryhmän metsänomistajille suunnattu OP Metsä -palvelu on voittanut kunniamaininnan Fast Companyn Innovation By Design -kilpailussa kategoriassa graafinen suunnittelu & datan visualisointi.

Helsinki 11.9.2017

OP Metsä yhdistää julkisesti saatavilla olevaa metsänomistajalle oleellista tietoa Metsäkeskuksesta, Maanmittauslaitokselta sekä Luonnonvarakeskuksesta ja esittää sen käyttäjälleen selkeässä ja ymmärrettävässä muodossa. Palvelu tarjoaa kokonaiskuvan käyttäjänsä metsäomaisuuden arvosta sekä neuvoo metsän hoitamisessa sekä osana elävää luontoa että taloudellista varallisuutta. Palvelun on suunnitellut ja toteuttanut ohjelmistoyritys Kisko Labs ja metsänarvolaskelmien toteutus on Bitcompin käsialaa.

Fast Companyn Innovation By Design Awards palkitsee suunnittelijoita ja yrityksiä, jotka ratkaisevat tämän päivän ja huomisen ongelmia. Kuudetta kertaa järjestetty design-kilpailu on yksi alan arvostetuimpia - kilpailuun osallistui tänä vuonna yli 2500 työtä joista yhteensä 299 kaikista mullistavinta ja innovatiivisinta työtä saivat tunnustusta 13 eri kategoriassa.

Voittajien joukossa on yrityksiä kuten Coca Cola, Sony, R/GA ja IDEO. Tuomaristossa istuu muun muassa Kickstarterin toimitusjohtaja sekä 99% Invisiblen perustaja. Kaikki voittajat ja kunniamainintojen saajat esitellään Fast Company -lehden lokakuun vuosittaisessa Design -numerossa, Co.Design -sivustolla sekä Fast Companyn Innovation -festivaaleilla tänä syksynä.

Fast Company on maailman johtava progressiivinen liikemaailman mediabrändi, joka keskittyy teknologia-, johtamis- ja design-innovaatioihin.

Ohjelmistokehittäjä ja osakas
Vesa Vänskä
Kisko Labs
vesa@kiskolabs.com

Kisko Labs Oy
Vilhonvuorenkatu 11 D

Kisko Labs Oy on 2007 perustettu täysin yksityisessä omistuksessa oleva 16 hengen ohjelmistotalo, jonka tehtävänä on oikean tien löytäminen digitalisoituneessa maailmassa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi