FIM Mobiilissa sijoittajan salkut kulkevat kätevästi mukana

Uunituore FIM Mobiili mahdollistaa omien sijoitusten helpon ja reaaliaikaisen seuraamisen sekä älypuhelimella että Apple Watchilla. FIM Mobiili on ladattavissa Android-, Windows- ja Apple-puhelimiin – kellosovelluksesta pääsevät toistaiseksi nauttimaan Applen käyttäjät.

– FIM kehittää määrätietoisesti kokonaisvaltaista varainhoitopalvelua ja FIM Mobiili on tärkeä osa tulevaa asiakaskokemusta, kertoo FIMin myyntijohtaja Jussi Lilja.

FIM Mobiili tuo lisähelppoutta ja läpinäkyvyyttä sijoitusvarallisuuden kehityksen seuraamiseen nimenomaan sijoittaja-asiakkaan näkökulmasta. Se mahdollistaa salkkujen kehityksen seuraamisen ja rahastomerkintöjen tekemisen ajasta ja paikasta riippumatta. Varainhoidon palvelut täydentyvät kokonaisvaltaisiksi Private Banking -palveluiksi S-Pankin kattavilla pankkipalveluilla, jotka nekin löytyvät samasta sovelluksesta. Yhteydenotto omaan henkilökohtaiseen yksityispankkiiriin on vain näpäytyksen päässä.

– Haluamme tehdä asiat mahdollisimman helpoiksi asiakkaillemme. Ainahan se on mukavaa päästä yllättämään vielä paremmalla palvelulla kuin mitä asiakas osasi odottaa. FIM Mobiili ja siihen liittyvä kellosovellus ovat yksi askel tällä tiellä, Lilja kertoo.

FIM Mobiili muistuttaa toiminnoiltaan pitkälti kansainvälisestikin palkittua isosiskoaan, S-mobiilia. Sovellukset hyödyntävät samaa teknologiaa, mutta ulkoasultaan FIM Mobiili kuitenkin edustaa FIMin omaa ilmettä ja brändiä.

FIM Mobiilin käyttöönotto on helppoa: ensimmäinen kirjautuminen tapahtuu FIMin verkkopalvelutunnuksilla ja tämän jälkeen sovelluksen käyttö onnistuu pääosin pelkällä salasanalla. FIM Mobiilin asiakkaalle ensimmäisenä tarjoama näkymä antaa yhdellä vilkaisulla kokonaiskuvan omista sijoituksista. Sovelluksen toisella välilehdellä on tarjolla S-Pankin pankkipalvelut, ja kolmannelta välilehdeltä puolestaan löytyy S-ryhmän ylläpitämä sisältö, Oma kauppa, jossa pystyy muun muassa tarkistamaan ostoksista kertyneen Bonuksen ja S-ryhmän tarjoamat edut.

Jussi Lilja, Myyntijohtaja, FIM Varainhoito Oy, p. 050 376 0653, jussi.lilja@fim.com

Mikonkatu 9

FIM on suomalainen sijoituspalvelutalo, joka tarjoaa yli 20 vuoden kokemuksella yksilöllisiä ja monipuolisia sijoitus- ja varainhoitopalveluja. Helsingissä, Jyväskylässä, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella, Turussa sekä Tukholmassa sijaitsevien toimipisteiden lisäksi palvelemme asiakkaitamme kattavasti verkossa. Kokeneet sijoitusalan ammattilaisemme palvelevat niin yksityissijoittajia, yrityksiä ja yhteisöjä kuin keskeisiä instituutioita. Elokuusta 2013 lähtien FIM on ollut osa suomalaista S-Pankkia.

FIMiltä Suomen ensimmäinen vihreiden joukkolainojen rahasto1.10.2018 07:20:00 EEST | Tiedote

S-Pankki-konserniin kuuluva varainhoitaja ja yksityispankki FIM tuo markkinoille Suomen ensimmäisen pääasiassa vihreisiin joukkolainoihin (green bond) sijoittavan rahaston. Vihreiden joukkolainojen rahat on korvamerkitty projekteihin, joilla yritykset parantavat oman toimintansa ympäristöystävällisyyttä. Uusi rahasto nostaa ympäristöystävällisyyden uudelle tasolle asiakkaiden puolesta hoidettavissa sijoituksissa.