Fimlabin Pietarsaaren ja Uudenkaarlepyyn laboratoriot palvelevat ainoastaan ajanvarauksella 4.5.2020 alkaen

Pietarsaaren ja Uudenkaarlepyyn laboratoriot siirtyvät palvelemaan asiakkaitaan ainoastaan ajanvarauksella 4.5. alkaen. Muutoksella tasataan asiakasvirtaa ja vältetään odotustilojen ruuhkautumista.

Asiakkaamme voivat edelleen asioida näytteenotossa vuoronumerolla, jos hoitoyksikkö on pyytänyt tutkimukset päivystyksenä, tai asiakas hakee tarvikkeita kotinäytteenottoa varten tai palauttaa kotona otettuja näytteitä.

Lisäksi Pietarsaaren toimipisteeseen on lisätty erillinen ajanvarausjono INR-asiakkaille (Marevan-koe).

Pietarsaaren laboratorio
Kolpintie 7 / Pohjanlahdentie 1 (Sisäänkäynti A tai H)
Palvelemme 4.5. alkaen ajanvarauksella ma-pe klo 7.30-14.00

Uudenkaarlepyyn laboratorio
Mathesiuksenkatu 9
Palvelemme 4.5. alkaen ajanvarauksella ma-pe klo 8.00-13.00

Kaikki toimipistekohtaiset tiedot ja aukioloaikamme voit tarkistaa verkkosivuiltamme osoitteessa: https://fimlab.fi/toimipisteet-ja-aukioloajat

Ajanvaraus verkossa tai puhelimitse

Näytteenottoajan voi varata internetistä osoitteessa www.fimlab.fi/ajanvaraus
Valitse alue: Pohjanmaa / Österbotten

Ajan voi varata myös soittamalla arkisin klo 7-15 numeroon: 06 213 1626

Lisätietoja antaa:
Mia Kalliosaari, palvelupäällikkö
p. 041 730 3917,mia.kalliosaari@fimlab.fi

Olemme Suomen suurin laboratorioalan yritys ja tuotamme terveydenhuollon laboratoriopalveluja Pirkanmaalla, Kanta-Hämeessä, Keski-Suomessa, Pohjanmaalla ja Päijät-Hämeessä yli 100 toimipisteessä noin 1100 ammattilaisen voimin.