Fingridin toimitusjohtaja Jukka Ruusunen jää eläkkeelle vuoden 2023 lopussa

Fingridin toimitusjohtaja Jukka Ruusunen

Suomen kantaverkkoyhtiön Fingrid Oyj:n toimitusjohtaja, tekniikan tohtori Jukka Ruusunen on ilmoittanut jäävänsä eläkkeelle 31.12.2023. Hän on eläkkeelle jäädessään 65-vuotias.

Jukka Ruusunen on toiminut Fingridin toimitusjohtajana 16 vuotta aina vuodesta 2007 lähtien.

Yhtiö käynnistää välittömästi toimitusjohtajan seuraajan etsinnän.

Fingridin hallituksen puheenjohtaja Hannu Linna, puh. 050 552 7120, sähköpostiosoite: ext-hannu.linna(at)fingrid.fi
HR- ja viestintäjohtaja Tiina Miettinen, Fingrid Oyj, puh. 0400 758 193, sähköpostiosoite: tiina.miettinen[at]fingrid.fi

Fingridin toimitusjohtaja Jukka Ruusunen

Läkkisepäntie 21