Finlandia-talon uudenvuoden Veranda-klubi sykkii soulin tummaa tunnelmaa

Uudenvuoden Veranda-klubi

Soulmiehet- kokoonpano syntyi vuonna 2014 Suomi-Soulin Kuninkaat kiertueen yhteydessä. Finlandia-talon uudenvuoden illassa esiintyvät Niko Ahvonen ja Jussu Pöyhönen kuusimiehisen orkesterin säestämänä.

Pitkän uran soul-artistina tehnyt Niko Ahvonen tunnetaan mm. Onnen ongintaa ja Pohjoinen soul kappaleistaan. Suurlähettiläät-yhtyeen laulajana / lauluntekijänä tunnettu Jussu Pöyhönen esiintyy parhaillaan Turun kaupunginteatterin Viimeinen laiva-musikaalissa.

Blueskitaristi, laulaja ja lauluntekijä Erja Lyytinen täydentää Soulmiesten kokoonpanoa säkenöivällä naisenergialla. Klubi-ilta tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla ensimmäistä kertaa myös Erjan soul-ohjelmistoa. Parhaillaan Erja kilpailee MTV:n Tähdet, tähdet-ohjelmassa.

SOULMIEHET
Niko Ahvonen, laulu
Jussu Pöyhönen, laulu
feat. Erja Lyytinen, laulu ja kitara

Orkesteri: Konserteissa Soulmiesten säestyksestä on vastannut kuuden soittajan orkesteri, jonka kokoonpano on vaihdellut keikasta riippuen. Soittajat ovat tuttuja mm. seuraavista TV-ohjelmista ja kokoonpanoista: Vain Elämää, Suomi Love, Putous, Tähdet Tähdet, sekä Von Hertzen Brothers, Elastinen, Cheek, Antti Tuisku ja Sunrise Avenue.

LIPUT
Soul-klubi 29€ /hlö + palvelumaksu (sis. sisäänpääsy klubille)
Soul & Safka-paketti 58€ /hlö + palvelumaksu (sis. klubi, kolme safkaa ja naulakkopalvelu)

Lipunmyynti alkaa ma 23.10. klo 9.00 Lippu.fi

Finlandia-talo, tapahtumakoordinaattori Tanja Kojola, 09 4024 431 / tanja.kojola@finlandiatalo.fi

Finlandia-ravintola, myynti- ja markkinointipäällikkö Hanna-Leena Linnamäki, 09 4024 502 /
hanna-leena.linnamaki@finlandiatalo.fi

Uudenvuoden Veranda-klubi

Finlandia-talo on Helsingin monipuolisin kongressien ja tapahtumien keskus. Finlandia-talo toimii itsenäisenä osakeyhtiönä, joka kehittää ja tarjoaa asiakkailleen uusia ja aiempaakin monipuolisempia palvelutuotteita. 1.6.2006 organisaation muoto muuttui osakeyhtiöksi, jonka osakekannan omistaa kokonaan Helsingin kaupunki.

Finlandia-talon aurinkopaneelien asennus alkoi – ympäristöystävällisyys merkittävä markkinointivaltti koko Helsingille20.12.2016 08:31Tiedote

Kongressi- ja tapahtumakeskus Finlandia-talo Oy:n katolle tulevien aurinkopaneelien asennus on alkanut. Finlandia-talon katolle nostetaan tänään 180 aurinkopaneelia. Finlandia-talo on ensimmäisten tapahtumatalojen joukossa Euroopassa, jotka hyödyntävät aurinkoenergiaa tilojensa energiatarpeeseen. Ympäristöystävällisyys on merkittävä markkinointivaltti Finlandia-talolle ja koko Helsingille kilpailtaessa kongressien järjestäjien ja matkailijoiden suosiosta.

Finlandia-talo palkittiin erinomaisesta laadustaan ensimmäisenä pohjoismaisena kongressi- ja tapahtumatalona neljän tähden Recognised for Excellence –tunnustuksella2.12.2016 09:00Tiedote

Finlandia-talo sai Pohjoismaiden ensimmäisenä kongressi- ja tapahtumatalona kansainvälisesti arvostetun neljän tähden Recognised for Excellence –tunnustuksen. European Foundation for Quality Management myönsi 1.12.2016 tunnustuksen erinomaisesti tehdystä laatutyöstä koko yrityksen toiminnassa ja palveluissa. Euroopassa on vain muutama kongressitalo joka on yltänyt samaan luokitukseen. Eri aloilla toimivia yrityksiä verrataan kansainvälisen EFQM-laatukriteeristön pohjalta ja tulokset pisteytetään. Suomessa tunnustuksia on annettu vuodesta 2011 lähtien ja vastaavan tunnustuksen on saanut vain 14 yritystä.

Finlandia-talo siirtyy aurinkosähköön – ensimmäisten kongressitalojen joukossa Euroopassa17.10.2016 11:19Tiedote

Kongressi- ja tapahtumakeskus Finlandia-talo Oy:n katolle asennetaan aurinkopaneelit kuluvan vuoden loppuun mennessä. Finlandia-talo on ensimmäisten tapahtumatalojen joukossa Euroopassa, joka hyödyntävät aurinkoenergiaa tilojensa energiatarpeeseen. Päätös aurinkopaneelien asentamisesta on jatkoa Finlandia-talon pitkäjänteiselle panostukselle energiatehokkuuteen ja ympäristöystävällisyyteen. Samoin se vahvistaa entisestään Finlandia-talon kilpailuasemaa kansainvälisten kongressien järjestäjänä.