Finlandia-talon uudenvuoden Veranda-klubi sykkii soulin tummaa tunnelmaa

Uudenvuoden Veranda-klubi

Soulmiehet- kokoonpano syntyi vuonna 2014 Suomi-Soulin Kuninkaat kiertueen yhteydessä. Finlandia-talon uudenvuoden illassa esiintyvät Niko Ahvonen ja Jussu Pöyhönen kuusimiehisen orkesterin säestämänä.

Pitkän uran soul-artistina tehnyt Niko Ahvonen tunnetaan mm. Onnen ongintaa ja Pohjoinen soul kappaleistaan. Suurlähettiläät-yhtyeen laulajana / lauluntekijänä tunnettu Jussu Pöyhönen esiintyy parhaillaan Turun kaupunginteatterin Viimeinen laiva-musikaalissa.

Blueskitaristi, laulaja ja lauluntekijä Erja Lyytinen täydentää Soulmiesten kokoonpanoa säkenöivällä naisenergialla. Klubi-ilta tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden kuulla ensimmäistä kertaa myös Erjan soul-ohjelmistoa. Parhaillaan Erja kilpailee MTV:n Tähdet, tähdet-ohjelmassa.

SOULMIEHET
Niko Ahvonen, laulu
Jussu Pöyhönen, laulu
feat. Erja Lyytinen, laulu ja kitara

Orkesteri: Konserteissa Soulmiesten säestyksestä on vastannut kuuden soittajan orkesteri, jonka kokoonpano on vaihdellut keikasta riippuen. Soittajat ovat tuttuja mm. seuraavista TV-ohjelmista ja kokoonpanoista: Vain Elämää, Suomi Love, Putous, Tähdet Tähdet, sekä Von Hertzen Brothers, Elastinen, Cheek, Antti Tuisku ja Sunrise Avenue.

LIPUT
Soul-klubi 29€ /hlö + palvelumaksu (sis. sisäänpääsy klubille)
Soul & Safka-paketti 58€ /hlö + palvelumaksu (sis. klubi, kolme safkaa ja naulakkopalvelu)

Lipunmyynti alkaa ma 23.10. klo 9.00 Lippu.fi