Finnpanel kutsuu: Radiovuositilaisuus 2020

Tule kuulemaan, miten radio tavoitti kuuntelijansa vuonna 2019 sekä mitkä kanavat ja radiosisällöt olivat suomalaisten suosikkeja. Tänä vuonna tilaisuudessa esiintyy Julian Treasure*, joka kertoo, miten kuuntelu vaikuttaa onnellisuuteen, tehokkuuteen ja hyvinvointiin. Treasuren TED-keskustelut ovat kaikkien aikojen kymmenen suosituimman keskustelun kärjessä.

Aika: torstai 13.2.2020 klo 9–11
Aamukahvit tarjoillaan klo 8.30 alkaen

Paikka: Tennispalatsi iSense-sali, Salomonkatu 15, Helsinki

OHJELMA

Tervetuloa!
Radiopäällikkö Marja Keskitalo, Yleisradio
Toimitusjohtaja Stefan Möller, RadioMedia

Radionkuuntelu Suomessa vuonna 2019
Toimitusjohtaja Lena Brun, Finnpanel

Audio Drives Search
Victor Cederman, Head of Sales Agency, Bauer Media Sweden
Julia Forsberg, Head of Research, Bauer Media Sweden

The Audio Revolution
Julian Treasure*, The Sound Agency, UK

ILMOITTAUTUMISET
11.2.2020 mennessä Jarmo Holopaiselle osoitteeseen jarmo.holopainen(a)avidlyagency.com

*) Julian Treasure on äänen ja viestinnän asiantuntija. Hän kouluttaa ympäri maailma ihmisiä puhumaan siten, että heitä halutaan kuunnella. Hän on kirjoittanut kirjat How To Be Heard ja Sound Business.

Julianin viittä TED-keskustelua on katsottu yli 80 miljoonaa kertaa. Hänen viimeisin TED-keskustelunsa Kuinka puhua, että ihmiset haluavat kuunnella on kaikkien aikojen kymmenen suosituimman keskustelun joukossa. Julian esiintyy säännöllisesti tiedotusvälineissä, mm. TIME Magazine, The Times, The Economist, BBC, CNBC ja Vogue.

Julian on myös The Sound Agency -yrityksen perustaja. Audiobrändiyritys kysyy ja vastaa kysymykseen “Miltä brändisi kuulostaa?”. Sound Agency tekee yhteistyötä maailman suurimpien brändien kanssa. Heidän palkitut työnsä on huomioitu kansainvälisesti.