fischer Finland Oy

fischer DUOTEC 2-komponenttitulppa tuo ennennäkemätöntä pitoa levykiinnittämiseen

5.7.2017 10:00 | fischer Finland Oy

fischer tuo 2-komponentti tuoteperheeseen uuden DUOTEC tulpan, joka soveltuu erityisen hyvin kiinnityksiin erilaisiin levymaterialeihin.

DUOTEC tulpassa yhdistyvät nylon materiaalin joustavuus sekä lasikuituvahvisteisen muovin kestävyys, joilla saavutetaan ennenäkemätön pito kaikissa levymateriaaleissa. Kipsilevyssä yksittäisen kiinnikkeen sallittu kuorma on jopa 20 kg eli sillä voi helpsti kiinnittää esimerkiksi taulutelevision tai vaikka keittökaapistot kipsilevyyn.

DUOTEC tulppa porataan 10 mm porareikään ja itse tulppa asennetaan sekä kirsitetään ohjaimen avulla levyn taakse, jonka jälkeen se lukitaan esillisellä lukitusosalla. Tämän jälkeen ohjain voidaan katkaista ja kiertää ruuvi paikoilleen, DUOTEC tulpan kanssa voidaan käyttää joko 4.5-5 mm puu- ja lastulevyruuveja tai 5 mm millikierreruuvia.

DUOTEC tulppa soveltuu myös puulle ja betonille, joten jos esimerkiksi porareikä osuu puukoolauksen kohdalle, se ei haittaa kiinnitystä. Levyn paksuus voi vaihdella välillä 9.5-55mm, joten tulppa on erittäin monikäyttöinen.

fischer DUOTEC tulppaa on aluksi saavailla yhtä 10 mm kokoa ja se on myynnissä hyvin varustetuissa rautakaupoissa sekä ala erikoisliikkeissä ympäri Suomen.

Valtakunnalliset jälleenmyyjät:

K-Rauta, ETRA Megacenter, Motonet, Onninen, LVI-Dahl, Puuilo, Kärkkäinen, Hong Kong

Jere Makkonen

fischer Finland Oy

fischer on yksi Euroopan johtavista kiinnikevalmistajista. Vuonna 1948 perustetun saksalaisen perheyhtiön viime vuoden liikevaihto oli 755 M EUR, kasvua edelliseen vuoteen oli 6,2 %. fischer työllistää maailmanlaajuisesti 46 tytäryhtiön kautta 4.600 henkilöä, sen tuotteiden maahantuontia ja jakelua on yli 100:ssa eri maassa, lisäksi yhtiöllä on hallussaan yli 1.500 voimassa olevaa kiinnikealan patenttia.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta fischer Finland Oy