Fit Global Oy:lle kotimainen kumppani tukemaan kasvua ja kehitystä

Kotimainen sijoitusyhtiö Korpi Capital on ostanut osakkuuden Ole.Fit-kuntosaliketjun taustayhtiöstä Fit Global Oy:stä. Osakekauppa antaa Fit Globalille aiempaa paremmat mahdollisuudet kehittää yhtiön liiketoimintaa sekä jatkaa samalla vahvaa kasvua. Ole.Fit-kuntokeskusketjussa toimii tällä hetkellä 35 kuntokeskusta ympäri Suomen.

Korpi Capital on suomalainen sijoitusyhtiö, joka tarjoaa kohdeyhtiöilleen osaamista, rahoitusta ja rohkeutta, jotta ne voivat kasvaa kannattavasti. – Korpi Capital tuo meille leveämmät hartiat nimenomaan strategiatyöhön. Osakekaupan myötä meillä on entistäkin paremmat edellytykset kasvaa ja kehittyä yrityksen strategian mukaisesti. Haluamme kehittää ylivoimaiset työkalut Ole.Fit-kuntokeskuksille, jotta ne voivat tehdä aiempaa parempaa liiketoimintaa, toteaa Fit Globalin hallituksen puheenjohtaja Tomi Peltonen.

Fit Globalin nykyiset henkilöomistajat jatkavat osakekaupan jälkeen edelleen omistajina ja nykyisissä työsuhteissaan. Korpi Capital toimii vähemmistöosakkaana, ja osallistuu aktiivisesti Fit Globalin hallitustyöhön. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Tomi Peltonen.

Ole.Fit jatkaa vauhdikasta kasvua

Ole.Fit-kuntokeskusketju on jatkanut tänä vuonna vauhdikasta kasvuaan. Vuonna 2019 on avattu keskukset Lapualle, Helsingin Katajanokalle, Pietarsaareen, Turun Skanssiin, Oulunsaloon ja Siilinjärvelle. Naantaliin ja Espoon Keilaniemeen kuntokeskukset avataan myöhemmin tänä vuonna. Ketjun tavoitteena on avata vuosittain 6–10 uutta keskusta.

Korpi Capital on suomalainen kiinteistöalalla operoiva sijoitusyhtiö. Yhtiö harjoittaa kiinteistösijoittamista, kiinteistökehitystä ja operoi lisäksi omia hotelleja. Kiinteistöjen lisäksi yhtiö omistaa muita kiinteistöalalla toimivia yhtiöitä sekä metsää. Korpi Capital tarjoaa kohdeyhtiöilleen osaamista, rahoitusta ja rohkeutta, jotta ne voivat kasvaa kannattavasti.

Fit Global Oy on Ole.Fit-kuntokeskusketjun taustalla toimiva yhtiö. Ole.Fit-kuntokeskukset auttavat suomalaisia viihtymään ja voimaan paremmin, ja tarjoavat asiakkailleen kattavan valikoiman hyvinvointia edistäviä palveluja mm. laadukkaat kuntosalit, laajan valikoiman ryhmäliikuntatunteja sekä hieronta-, fysioterapia- ja Personal Trainer -palveluja toimipaikasta riippuen. Ole.Fit-kuntokeskusketjussa toimii tällä hetkellä 35 kuntokeskusta ympäri Suomen.

Fit Global Oy
Tomi Peltonen
tomi.peltonen@ole.fit

Korpi Capital Oy
Tatu Mäkimartti
tatu.makimartti@korpi.fi

Espoon Keilaniemen Raaden hampaaseen avautuu Suomen nykyaikaisin kuntosali – Fit Keilaniemi on kuntosalien edelläkävijä15.10.2019 09:17:11 EESTTiedote

Millainen on tulevaisuuden kuntosali? Sen haluaa näyttää loppuvuodesta Espooseen Nesteen vanhaan pääkonttoriin avautuva Fit Keilaniemi, jonka tavoite on olla kuntosalien edelläkävijä. Kuntosalin välineistö ja kokonaisuus ovat osin ainutlaatuisia Suomessa, ja huipputason sali sopii myös aloittelijoille. Fit Keilaniemi on osa Suomen nopeimmin kasvavaa kuntosaliketjua, Ole.Fit-ketjua.

Fit Skatta avattiin – hyvinvointiin erikoistunut premium-kuntosali on myyty jo lähes täyteen3.9.2019 09:13:30 EESTTiedote

Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju Ole.Fit laajenee tänä syksynä kahdeksalla toimipisteellä. Fit Skatta avasi ovensa 3.9.2019. Treenaamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskittyvä premium-tason kuntosali herätti jo etukäteen niin paljon kiinnostusta, että lähes kaikki sen jäsenyydet myytiin ennen kuntosalin avausta. Fit Global Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja Ole.Fit-ketjun perustaja Tomi Peltonen kertoo, että monipuoliseen kuntosaliketjuun mahtuu erilaisia kuntosalikonsepteja.