Fit Global Oy:lle kotimainen kumppani tukemaan kasvua ja kehitystä

Kotimainen sijoitusyhtiö Korpi Capital on ostanut osakkuuden Ole.Fit-kuntosaliketjun taustayhtiöstä Fit Global Oy:stä. Osakekauppa antaa Fit Globalille aiempaa paremmat mahdollisuudet kehittää yhtiön liiketoimintaa sekä jatkaa samalla vahvaa kasvua. Ole.Fit-kuntokeskusketjussa toimii tällä hetkellä 35 kuntokeskusta ympäri Suomen.

Korpi Capital on suomalainen sijoitusyhtiö, joka tarjoaa kohdeyhtiöilleen osaamista, rahoitusta ja rohkeutta, jotta ne voivat kasvaa kannattavasti. – Korpi Capital tuo meille leveämmät hartiat nimenomaan strategiatyöhön. Osakekaupan myötä meillä on entistäkin paremmat edellytykset kasvaa ja kehittyä yrityksen strategian mukaisesti. Haluamme kehittää ylivoimaiset työkalut Ole.Fit-kuntokeskuksille, jotta ne voivat tehdä aiempaa parempaa liiketoimintaa, toteaa Fit Globalin hallituksen puheenjohtaja Tomi Peltonen.

Fit Globalin nykyiset henkilöomistajat jatkavat osakekaupan jälkeen edelleen omistajina ja nykyisissä työsuhteissaan. Korpi Capital toimii vähemmistöosakkaana, ja osallistuu aktiivisesti Fit Globalin hallitustyöhön. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Tomi Peltonen.

Ole.Fit jatkaa vauhdikasta kasvua

Ole.Fit-kuntokeskusketju on jatkanut tänä vuonna vauhdikasta kasvuaan. Vuonna 2019 on avattu keskukset Lapualle, Helsingin Katajanokalle, Pietarsaareen, Turun Skanssiin, Oulunsaloon ja Siilinjärvelle. Naantaliin ja Espoon Keilaniemeen kuntokeskukset avataan myöhemmin tänä vuonna. Ketjun tavoitteena on avata vuosittain 6–10 uutta keskusta.

Korpi Capital on suomalainen kiinteistöalalla operoiva sijoitusyhtiö. Yhtiö harjoittaa kiinteistösijoittamista, kiinteistökehitystä ja operoi lisäksi omia hotelleja. Kiinteistöjen lisäksi yhtiö omistaa muita kiinteistöalalla toimivia yhtiöitä sekä metsää. Korpi Capital tarjoaa kohdeyhtiöilleen osaamista, rahoitusta ja rohkeutta, jotta ne voivat kasvaa kannattavasti.

Fit Global Oy on Ole.Fit-kuntokeskusketjun taustalla toimiva yhtiö. Ole.Fit-kuntokeskukset auttavat suomalaisia viihtymään ja voimaan paremmin, ja tarjoavat asiakkailleen kattavan valikoiman hyvinvointia edistäviä palveluja mm. laadukkaat kuntosalit, laajan valikoiman ryhmäliikuntatunteja sekä hieronta-, fysioterapia- ja Personal Trainer -palveluja toimipaikasta riippuen. Ole.Fit-kuntokeskusketjussa toimii tällä hetkellä 35 kuntokeskusta ympäri Suomen.

Fit Global Oy
Tomi Peltonen
tomi.peltonen@ole.fit

Korpi Capital Oy
Tatu Mäkimartti
tatu.makimartti@korpi.fi

Uusi helppokäyttöinen Fustra Seniori -sovellus ikääntyneiden liikuttamisen tueksi22.12.2020 14:52:22 EETTiedote

Kuluvan vuoden aikana ikääntynyt väestö on jäänyt liian yksin. Kotimainen liikunta-alan yritys Fustra tuo markkinoille ikäihmisille suunnatun helppokäyttöisen sovelluksen, joka ohjaa harjoittelua turvallisesti etänä. Sovelluksen harjoitukset pohjautuvat UKK-instituutin liikuntasuosituksiin. Suunnittelu on toteutettu yhteistyössä UKK-instituutin erikoistutkija Marjo Rinteen kanssa.

Pilottivaiheen yhteistyöstä hyviä tuloksia - Semat ARM tarjoaa asiakaslähtöistä toimintaa8.12.2020 10:00:00 EETTiedote

Projektitalo Sematin uusi palvelu Semat ARM tarjoaa uutta, objektiivista näkökulmaa sekä konkreettisia toimenpiteitä liiketoiminnan kehittämiseen. Palvelun kehittämisvaiheessa kumppaniksi ja pilottiasiakkaaksi valikoitui sähköjärjestelmien valmistaja Milectria. Samalla kun Sematin palvelua hiottiin asiakaslähtöisemmäksi, kehitettiin myös Milectrian omaa toimintaa.

Peking torjuu koronavirusta suomalaisen Mecastepin ilmanpuhdistajalaitteilla24.2.2020 14:02:04 EETTiedote

Suomalainen sisäilma-asiantuntijayritys Mecastep Oy on toimittanut Pekingin kaupungille neljä Sterimat-ilmanpuhdistajalaitetta. Laite perustuu kotimaiseen ilmanpuhdistusteknologiaan ja sen ominaisuuksiin kuuluu, että se poistaa homeitiöitä, bakteereja ja viruksia sisäilmasta UV-C säteilyllä. Laitetta voidaan hyödyntää niin sisäilman parantamisessa kuin esimerkiksi virusuhkien torjumisessa, tässä tapauksessa Korona-viruksen tartuntojen ehkäisemisessä.