Fitbitin tuoteperhe ja brändi palkittu arvostetussa Plus X Award -kilpailussa

Aktiivisuusrannekkeiden globaali markkinajohtaja Fitbit (NYSE: FIT) on vahvistanut mainettaan toimialansa edelläkävijänä voittamalla vuoden innovatiivisimman brändin tunnustuksen kansainvälisessä Plus X Award -palkintogaalassa Bonnissa 23.6.2016. Lisäksi useat Fitbit-tuotteet saivat Plus X Award -laatumerkin. Aktiivisuutta seuraavat Fitbit Surge, Fitbit Blaze, Fitbit Charge HR, Fitbit Flex ja Fitbit Zip sekä Wi-Fi älyvaaka Aria palkittiin innovatiivisesta teknologiasta, poikkeuksellisesta muotoilusta ja helppokäyttöisyydestä.
Fitbit on saanut kuusi laatumerkkiä kansainvälisessä teknologian, urheilun ja lifestylen Plus X Award -innovaatiokilpailussa.

Osana Fitbitin palvelualustaa, joka muodostuu laitteista, sovelluksista, sosiaalisista ja motivoivista ominaisuuksista sekä henkilökohtaisesta valmennuksesta, nämä tuotteet auttavat ihmisiä elämään aktiivisemmin, liikkumaan enemmän, syömään järkevämmin, seuraamaan unta ja hallitsemaan painoaan.

“Missionamme on aina ollut auttaa ihmisiä aktiivisemman elämän ja hyvinvoinnin tavoittelussa tuottamalla heille seurantatietoa, inspiraatiota ja ohjausta. Kuulemme jatkuvasti tarinoita siitä, kuinka Fitbitin laitteet ovat auttaneet ihmisiä eri puolilla maailmaa muuttamaan elämäänsä. Olemme ylpeitä Fitbitin tuoteperheen laadulle myönnetystä Plus X Award -tunnustuksesta”, sanoo Woody Scal, Chief Business Officer, Fitbit.

Tavoitellut laatumerkit myönnettiin seuraaville Fitbit-tuotteille:

- Fitbit Surge, Fitbit Blaze, Fitbit Charge HR ja Fitbit Aria Wi-Fi älyvaaka saivat kiitosta muotoilusta, käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta

- Fitbit Flex sai kunniaa käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta

- Fitbit Zipiä kiitettiin käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta ja käyttömukavuudesta

Plus X Award -innovaatiokilpailu

Plus X Award on maailman suurin vuosittain järjestettävä teknologian, urheilun ja lifestylen innovaatiokilpailu. Kilpailun riippumattomassa kansainvälisessä tuomaristossa on jäseniä 26 toimialalta. Sillä on 23 strategista kumppania ja siihen osallistuu 600 kansainvälistä brändiä. Plus X Award -laatumerkit myönnetään tuotteille, joilla on vähintään yksi “Plus X” -ominaisuus. Tunnustus annetaan innovatiivisesta teknologiasta, poikkeuksellisesta muotoilusta ja älykkäästä, helppokäyttöisestä käyttöjärjestelmästä. Plus X Award -tunnustuksen perusteina ovat esimerkiksi erinomainen ergonomia ja ekologiset ominaisuudet, korkealaatuisten materiaalien käyttö sekä kestävät, pitkäkestoista arvoa tuottavat tuotteet. Innovaatiopalkinto on perustettu vahvistamaan tuotemerkkejä, kauppaa ja tukemaan kuluttajia ostopäätöksissä.

Seuraa Fitbitiä Facebookissa ja kerro kokemuksistasi.

Aktiivisuusmittari Fitbit Zip palkittiin käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta ja käyttömukavuudesta.
Aktiivisuusranneke Fitbit Flex sai kunniaa käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta.
Fitbit Aria Wi-Fi älyvaaka sai kiitosta muotoilusta, käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta.
Kuntoilukello Fitbit Surge sai kiitosta muotoilusta, käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta.
Sykettä 24/7 seuraava Fitbit Charge HR -aktiivisuusranneke palkittiiin muotoilusta, käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta.
Alkuvuodesta 2016 julkaistu tyylikäs kuntoilukello Fitbit Blaze sai kiitosta muotoilusta, käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta.
Alkuvuodesta 2016 julkaistu tyylikäs aktiivisuusranneke Fitbit Alta palkittiin muotoilusta, käytännöllisyydestä, korkeasta laadusta, innovatiivisuudesta ja käyttömukavuudesta.

Fitbit, Inc. (NYSE:FIT)
Fitbit auttaa ihmisiä aktiivisemman elämän ja hyvinvoinnin tavoittelussa tuottamalla seurantatietoa, inspiraatiota ja ohjausta. Alansa markkinajohtajana Fitbit suunnittelee tuotteita ja kokemuksia, joilla seurataan jokapäiväistä hyvinvointia ja kuntoa. Fitbitin monipuolisiin, palkittuihin tuotteisiin kuuluvat aktiivisuutta mittaavat Fitbit Surge™Fitbit Blaze™Fitbit Charge HR™Alta™Fitbit Charge™Fitbit Flex®Fitbit One® ja Fitbit Zip® sekä älyvaaka Aria®. Fitbitin tuotteita myydään maailmanlaajuisesti yli 50 000 myyntipisteessä ja yli 63 maassa.

Fitbit, Fitbit-logo, Fitbit Surge, Fitbit Blaze, Fitbit Charge HR, Alta, Fitbit Charge, Fitbit Flex, Fitbit One, Fitbit Zip ja Aria ovat Fitbit Inc:n tavaramerkkejä, palvelumerkkejä ja/tai rekisteröityjä tavaramerkkejä USA:ssa sekä muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit, palvelumerkit ja tuotenimikkeet ovat omistajiensa omaisuutta.