FM Hanna-Maija Kause johtavaksi asiantuntijaksi Akavaan 1.7.2018 alkaen

Kausen vastuulla ovat terveyspolitiikan, sosiaali- ja terveyspalveluiden sekä sote-uudistuksen asiantuntijatehtävät. Kause vastaa myös työsuojelusta sekä työsuojelun kehittämisestä. Kause siirtyy tehtävään perhe- ja peruspalveluministeri Annika Saarikon erityisavustajan paikalta.

– Olen iloinen ja innostunut saadessani mahdollisuuden liittyä Akavan vahvojen asiantuntijoiden tiimiin. Toivon, että voin osaamisellani tuoda panoksen siihen tärkeään yhteiskunnalliseen keskustelun ja vaikuttamisen työhön, jota Akava tekee, Kause kertoo.

– Hanna-Maija Kausen rekrytointi vahvistaa merkittävästi Akavan osaamista sosiaali- ja terveyspolitiikan sektoreilla. Kausen laaja osaaminen ja kattavat verkostot lisäävät Akavan mahdollisuuksia vaikuttaa ja toimia jäsentensä puolestapuhujana, toteaa Akavan työelämäasioiden päällikkö Lotta Savinko.

Kausella on monipuolista kokemusta erityisavustajan ja viestinnän tehtävistä niin eduskunnassa, sosiaali- ja terveysministeriössä kuin yksityiseltä sektorilta.

Lisätietoja:

Työelämäasioiden päällikkö Lotta Savinko, puh. 0405044356
Johtava asiantuntija Hanna-Maija Kause, puh. 0505667949

Palkansaaja- ja korkeakoulujärjestöt esittävät Henna Pursiaista Allianssin varapuheenjohtajaksi2.11.2018 13:17Tiedote

Akava, Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK, Toimihenkilökeskusjärjestö STTK, Opetusalan Ammattijärjestö OAJ, Suomen ylioppilaskuntien liitto (SYL), Suomen opiskelijakuntien liitto SAMOK ja Opiskelijoiden Liikuntaliitto kannattavat valtiotieteiden opiskelija Henna Pursiaista Suomen nuorisoyhteistyö – Allianssin varapuheenjohtajaksi seuraavalle toimikaudelle.