SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Food Market Herkku maailman kiinnostavimpien ruokakauppojen joukkoon

Helsingin keskustan Food Market Herkun täydellinen muodonmuutos sai kansainvälistä huomiota, kun se nostettiin ainoana pohjoismaisena kauppana maailman 16 kiinnostavimman uuden ruokakaupan joukkoon. Tämä selvisi brittiläisen kaupan alan tutkimuslaitoksen IGD:n tuoreesta globaalista raportista Top 16 stores you must visit in 2019.

– Tavoitteenamme oli rakentaa eurooppalaista kärkitasoa oleva ruokakauppa. Nyt näyttää siltä, että olemme onnistuneet siinä – vain kaksi kuukautta uudistuksen jälkeen. Mukavaa huomata, että ahkera työ yhdessä asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa kantaa hedelmää, iloitsee valikoimajohtaja Antti Oksa SOK:lta.

Raportissa huomioitiin erityisesti Herkun raikas ulkoasu, laaja ja laadukas premium-tason valikoima sekä mahdollisuus nauttia Bistron ravintola-annoksista.

– Herkun uudistus on saanut paljon kiitosta ja olemme tuoneet asiakkaillemme jotain, mitä Suomesta on aikaisemmin puuttunut. Kaupassamme vierailee paljon myös turisteja ja tämän huomionosoituksen jälkeen uskon, että heidän määränsä kasvaa entisestään, kertoo ketjujohtaja Mika Heikkinen HOK-Elannosta.

Myös henkilökunta kokee Herkun täysin omakseen.

– Tuntuu, että avauksen jälkeinen aika on ollut yhtä juhlahumua. Asiakkaat ovat iloisia ja kaikki Herkussa työskentelevät ovat aidosti ylpeitä uudesta myymälästä. Täällä on ilo työskennellä, kertoo Food Market Manager Milli Teivaala

Mobiilijonotus tuo helpotusta joulustressiin

Herkun joulukauppa on parhaillaan täydessä vauhdissa. Yhteensä 85 metriä pitkät palvelutiskit ovat jouluherkuttelijoiden pelastus, sillä kaiken saa tarvittaessa valmiina pöytään.

Palvelutiskeille on kehitetty perinteisten vuoronumeroiden rinnalle uudenlainen jonotustapa, joka on vakituisesti käytössä myös sesonkien ulkopuolella.

– Oman vuoronumeron voi napata itselleen mobiilisti vaikka jo ennen kauppaan saapumista. Haluamme säästää asiakkaidemme aikaa erityisesti vuoden kiireisimpinä päivinä kaikin mahdollisin keinoin, Teivaala kertoo.

Nappaa vuoronumerosi Helsingin keskustan Food Market Herkun tiskeille täältä: https://www.foodmarketherkku.fi/jonotustilanne/

Lisätietoja:

Valikoimajohtaja Antti Oksa, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80699

Ketjujohtaja Mika Heikkinen, Food Market Herkku, Osuuskauppa HOK-Elanto, p. 010 76 60602

Food Market Manager, Milli Teivaala, Food Market Herkku, Helsingin keskusta, p. 050 427 3988

SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

Lue lisää julkaisijalta SOK – Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nyt kiinnostavat kestohevipussit – Muovikassin vaihtoehdot kasvattavat suosiotaan15.3.2019 09:00:42 EETTiedote

Noin vuosi sitten S-ruokakauppojen hedelmä- ja vihannesosastoille tuotiin asiakkaille pikkupussien ja biohevipussien rinnalle vaihtoehdoksi uudelleenkäytettävät kestohevipussit. Ne ovat edesauttaneet pienten muovipussien käytön vähenemistä. Totuttelemista uudelleenkäytettäviin pusseihin tarvitaan kuitenkin lisää. Myös varsinaisissa kauppakasseissa muovin vaihtoehdot osuvat asiakkaan käteen yhä useammin. Omia kassivalintojaan voi itse seurata Omat ostot -palvelussa.

Kutsu ystävät italialaiseen illallispöytään8.3.2019 07:50:00 EETTiedote

Rosson La Serata Romana tarjoaa monipuolisen makumatkan. Hurmaa ystäväsi italialaisella illallisella. Kutsu ystävät naistenpäivänä pizzan äärelle, kaverit pienille syntymäpäiville tai kokoa koko perhe yhteisen pöydän ääreen. Rosso-ravintoloiden La Serata Romana tarkoittaa iloista puheensorinaa sekä antipastoja ja roomalaista pizzaa niin paljon kuin seurue jaksaa syödä. Illallisen hinta on 25 euroa per henkilö.

Kevään kiinnostavin YouTube-sarja nähdään Janni Hussin kanavalla - Sarjassa hypätään Vällyihin ajankohtaisten vieraiden kanssa6.3.2019 08:00:00 EETTiedote

Uusi YouTube-sarja Vällyissä haluaa nostaa yksilön ja yhteiskunnan hyvinvoinnin puheenai-heeksi positiivisella ja hauskalla tavalla sekä kertoa ajankohtaisista vieraista jotain, mitä ku-kaan ei ole aikaisemmin tiennyt. Sarjan tilaaja on Radisson Blu -hotelliketju, joka haluaa vies-tiä omasta työstään hyvinvoinnin edistäjänä ja näyttää samalla kiinnostavaa esimerkkiä tavas-ta tehdä arvopohjaista vaikuttajamarkkinointia.