Food Market Herkun erikoistuotteita kaikkiin S-ruokakauppoihin

Kansainvälistä tunnustusta saaneen Food Market Herkun valikoituja tuotteita löytyy nyt Prismoista ja monista S-marketeista kautta maan. Tarjolle on valittu esimerkiksi Herkun asiakkaat hurmanneita käsintehtyjä valmisruokia sekä erikoisjuustoja ja kastikkeita. Tavoitteena on tarjota asiakkaille yhä enemmän laadukkaita vaihtoehtoja herkumpaan arkeen ja erityisiin juhlahetkiin.

Herkku Bakeryn paistoleipiä, erikoisjuustoja, pestoja, oliiviöljyjä, tryffeli-tattitahnaa, makusokereita, pinaatti-vuohenjuustolasagnea ja paljon muita herkkuja. Näitä kulinaristien ylistämiä laatutuotteita on tähän saakka saanut vain kuudesta Food Market Herkku -myymälästä ja nyt niitä tuodaan saataville ympäri Suomen. Tuotteiden valikoima vaihtelee myymälöittäin ja ne on sijoitettu hyllynpäätyihin erikoisesillepanoihin.

– Asiakkaat ovat ihastelleet erityisesti Herkun erikoistuotteita ja siksi olemmekin valinneet näistä joukon tarjolle muuallekin Suomeen. Herkku-tuotteet tuovat makuelämyksiä ja luksusta arkeen - kävivätpä Herkussa ostoksilla myös kesällä Helsingin paraatipaikalle ankkuroineen huvijahdin vieraatkin, naurahtaa valikoimajohtaja Katja Tapio S-ryhmän vähittäiskaupasta viitaten kesän uutisointiin.

Valmisruokien suosio on ollut kasvussa jo useamman vuoden ja Herkun take-away-tuotteet laajentavatkin Prismojen ja S-markettien valikoimaa herkumpaan suuntaan. Valmisruoat tehdään käsin laadukkaista raaka-aineista.

– Food Market Herkun tuotteista muun muassa erikoisjuustot, tahnat, öljyt ja kastikkeet sopivat hyvin viikonlopun juhlistamiseen tai isompaankin juhlaan. Artesaanihenkiset paistoleivät ja valmisruoat taas tuovat laadukkaampia ja maukkaampia vaihtoehtoja arkeen. Eron huomaa parhaiten maistamalla, Tapio kehottaa.

Viime vuonna lanseerattu Food Market Herkku on saanut pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella innostuneen vastaanoton. Brittiläinen kaupan alan tutkimuslaitos IGD listasi 16 ruokakauppaa maailmalta, joihin olisi hyvä käydä tutustumassa vuonna 2019. Food Market Herkku nousi listalle ainoana suomalaisena ruokakauppana.

Katja Tapio, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 768 0638