Food Market Herkun erikoistuotteita kaikkiin S-ruokakauppoihin

Kansainvälistä tunnustusta saaneen Food Market Herkun valikoituja tuotteita löytyy nyt Prismoista ja monista S-marketeista kautta maan. Tarjolle on valittu esimerkiksi Herkun asiakkaat hurmanneita käsintehtyjä valmisruokia sekä erikoisjuustoja ja kastikkeita. Tavoitteena on tarjota asiakkaille yhä enemmän laadukkaita vaihtoehtoja herkumpaan arkeen ja erityisiin juhlahetkiin.

Herkku Bakeryn paistoleipiä, erikoisjuustoja, pestoja, oliiviöljyjä, tryffeli-tattitahnaa, makusokereita, pinaatti-vuohenjuustolasagnea ja paljon muita herkkuja. Näitä kulinaristien ylistämiä laatutuotteita on tähän saakka saanut vain kuudesta Food Market Herkku -myymälästä ja nyt niitä tuodaan saataville ympäri Suomen. Tuotteiden valikoima vaihtelee myymälöittäin ja ne on sijoitettu hyllynpäätyihin erikoisesillepanoihin.

– Asiakkaat ovat ihastelleet erityisesti Herkun erikoistuotteita ja siksi olemmekin valinneet näistä joukon tarjolle muuallekin Suomeen. Herkku-tuotteet tuovat makuelämyksiä ja luksusta arkeen - kävivätpä Herkussa ostoksilla myös kesällä Helsingin paraatipaikalle ankkuroineen huvijahdin vieraatkin, naurahtaa valikoimajohtaja Katja Tapio S-ryhmän vähittäiskaupasta viitaten kesän uutisointiin.

Valmisruokien suosio on ollut kasvussa jo useamman vuoden ja Herkun take-away-tuotteet laajentavatkin Prismojen ja S-markettien valikoimaa herkumpaan suuntaan. Valmisruoat tehdään käsin laadukkaista raaka-aineista.

– Food Market Herkun tuotteista muun muassa erikoisjuustot, tahnat, öljyt ja kastikkeet sopivat hyvin viikonlopun juhlistamiseen tai isompaankin juhlaan. Artesaanihenkiset paistoleivät ja valmisruoat taas tuovat laadukkaampia ja maukkaampia vaihtoehtoja arkeen. Eron huomaa parhaiten maistamalla, Tapio kehottaa.

Viime vuonna lanseerattu Food Market Herkku on saanut pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella innostuneen vastaanoton. Brittiläinen kaupan alan tutkimuslaitos IGD listasi 16 ruokakauppaa maailmalta, joihin olisi hyvä käydä tutustumassa vuonna 2019. Food Market Herkku nousi listalle ainoana suomalaisena ruokakauppana.

Katja Tapio, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 768 0638

Ranskalaisbistro Frans & Amelien syyslistalla herkutellaan kurpitsakeitolla ja poronpaistilla – Maistelumenu kokoaa syksyn maut yhteen16.9.2019 08:00:00 EESTTiedote

Helsinkiläisen Frans & Amelien ja sen yhdeksän sisarravintolan syysmenu on lämpimien makujen juhlaa. Poronpaistin kanssa nautitaan herkkutattia ja lime-selleripyreetä, kananpojanrinnan kanssa punajuuricouscousia. Uuniomenapannukakku saa vierelleen kardemummasiirappia ja manteli-suklaamousse suolaista kinuskia. Uutena tarjoillaan listan maut yhteen kokoava, ystävän kanssa jaettava maistelumenu.

Peliala valtaa Prismat – ”Suositumpaa kuin jääkiekko”13.9.2019 08:00:00 EESTTiedote

Prisman käyttötavarakaupan syksyn suurin lanseeraus tuo upouudet Gaming-osastot myymälöihin. Yhdessä peliammattilaisten kanssa rakennettu pelikoneiden ja -tarvikkeiden valikoima on laajasti kaikkien saatavilla myymälöissä ja Prisma.fi-verkkokaupassa. Suomen tunnetuimpiin peliorganisaatioihin kuuluvan HAVU Gamingin ja Prisman yhteinen tavoite on kannustaa nuoria ympäri Suomen pelaamaan reilusti ja tyylillä.

Legendaarinen helsinkiläinen yökerho muuntui monipuoliseksi tapahtumatilaksi10.9.2019 08:00:00 EESTTiedote

Helsingin keskustassa sijaitsevassa Original Sokos Hotel Presidentissä avautuu syyskuussa uusi usean sadan hengen tapahtumatila Pressa Forum. Forum rakentui talossa vuodesta 1980 toimineen legendaarisen yökerhon tilalle. Yhdessä viereisen auditorion kanssa Pressa Forum tarjoaa nyt modernin ja monipuolisen näyttämön niin kokouksiin, seminaareihin, näyttelyihin, pikkujouluihin kuin juhlaillallisiin.

S-ryhmältä ensimmäisenä palvelu, joka kertoo ruokaostosten todellisen kotimaisuuden4.9.2019 07:00:00 EESTTiedote

Suomalaiset voivat seurata ensimmäistä kertaa yhdessä palvelussa ostamiensa ruokatuotteiden raaka-aineiden ja valmistuksen kotimaisuutta. S-ryhmän Omat ostot -palvelussa lokakuussa aukeava kotimaisuuslaskuri erottelee toisistaan raaka-aineiltaan ja valmistukseltaan kotimaiset tuotteet sekä Suomessa valmistetut tuotteet. Jatkossa kotimaisuudesta kertova Hyvää Suomesta -merkki löytyy myös kaikkien S-ruokakauppojen hyllynreunaetiketeistä.

SOK edistää syrjimätöntä työkulttuuria: ”Ikä todella on vain numero, jota meidän ei tarvitse tietää”27.8.2019 07:30:00 EESTTiedote

S-ryhmän asiantuntijaorganisaatio SOK on tarttunut toimiin ikäsyrjintää vastaan: työnhakijoilta ei kysytä rekrytointitilanteessa syntymävuotta tai ikää. Käytäntö vahvistui viime vuoden lopulla toteutetun kokeilun myötä, jossa työtä SOK:lta haettiin kuukauden ajan täysin anonyymisti. Tavoitteena on, että asenteet eivät pääse vaikuttamaan valintoihin edes tiedostamattomasti.