SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Food Market Herkun erikoistuotteita kaikkiin S-ruokakauppoihin

Jaa
Kansainvälistä tunnustusta saaneen Food Market Herkun valikoituja tuotteita löytyy nyt Prismoista ja monista S-marketeista kautta maan. Tarjolle on valittu esimerkiksi Herkun asiakkaat hurmanneita käsintehtyjä valmisruokia sekä erikoisjuustoja ja kastikkeita. Tavoitteena on tarjota asiakkaille yhä enemmän laadukkaita vaihtoehtoja herkumpaan arkeen ja erityisiin juhlahetkiin.

Herkku Bakeryn paistoleipiä, erikoisjuustoja, pestoja, oliiviöljyjä, tryffeli-tattitahnaa, makusokereita, pinaatti-vuohenjuustolasagnea ja paljon muita herkkuja. Näitä kulinaristien ylistämiä laatutuotteita on tähän saakka saanut vain kuudesta Food Market Herkku -myymälästä ja nyt niitä tuodaan saataville ympäri Suomen. Tuotteiden valikoima vaihtelee myymälöittäin ja ne on sijoitettu hyllynpäätyihin erikoisesillepanoihin.

– Asiakkaat ovat ihastelleet erityisesti Herkun erikoistuotteita ja siksi olemmekin valinneet näistä joukon tarjolle muuallekin Suomeen. Herkku-tuotteet tuovat makuelämyksiä ja luksusta arkeen - kävivätpä Herkussa ostoksilla myös kesällä Helsingin paraatipaikalle ankkuroineen huvijahdin vieraatkin, naurahtaa valikoimajohtaja Katja Tapio S-ryhmän vähittäiskaupasta viitaten kesän uutisointiin.

Valmisruokien suosio on ollut kasvussa jo useamman vuoden ja Herkun take-away-tuotteet laajentavatkin Prismojen ja S-markettien valikoimaa herkumpaan suuntaan. Valmisruoat tehdään käsin laadukkaista raaka-aineista.

– Food Market Herkun tuotteista muun muassa erikoisjuustot, tahnat, öljyt ja kastikkeet sopivat hyvin viikonlopun juhlistamiseen tai isompaankin juhlaan. Artesaanihenkiset paistoleivät ja valmisruoat taas tuovat laadukkaampia ja maukkaampia vaihtoehtoja arkeen. Eron huomaa parhaiten maistamalla, Tapio kehottaa.

Viime vuonna lanseerattu Food Market Herkku on saanut pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella innostuneen vastaanoton. Brittiläinen kaupan alan tutkimuslaitos IGD listasi 16 ruokakauppaa maailmalta, joihin olisi hyvä käydä tutustumassa vuonna 2019. Food Market Herkku nousi listalle ainoana suomalaisena ruokakauppana.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Katja Tapio, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 768 0638

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa & ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissäja oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 8–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Coop-tuotteita löytyy S-ryhmän myymälöistä jo yli 400 – Coop-simasta kevään hittituote?9.4.2024 07:30:00 EEST | Tiedote

Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.

Prisman data näyttää: Suomalaisten tapa grillata on murroksessa – nyt halutaan pitkää nautintoa8.4.2024 07:45:00 EEST | Tiedote

Koronavuosina suomalaiset panostivat kalliiden ja hienojen grillien ostamiseen, mutta nyt suunta on kääntynyt, kertoo Prisman tuore myyntidata. Tällä hetkellä suomalaiset hakevat grillauksesta uudella tavalla pitkäkestoisia elämyksiä, mistä kertoo muun muassa savustuslastujen ja erityisesti pitkään hauduttamiseen soveltuvien digitaalisten paistomittareiden myynnin merkittävä kasvu. Ylipäätänsä grillauksen lisävarusteisiin satsataan nyt uudella innolla.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye