Forssalainen voitti liki 219 000 euroa eBingosta

Voitto tuli 4 euron hintaisesta Timantti-huoneesta maanantaina.

Forssalainen nettipelaaja voitti melkein 219 000 euroa Veikkauksen eBingosta maanantaina.

Forssassa asuva nettipelaaja voitti Veikkauksen eBingosta peräti 218 774 euron suuruisen jackpotin maanantaina 7.8. Voitto tuli 4 euron hintaisesta Timantti-huoneesta, ja se maksettiin suoraan onnekkaan forssalaispelaajan tilille.

Kyseessä on tämän vuoden toiseksi suurin eBingo-voitto. Vuoden toistaiseksi isoin voitto meni helmikuussa Seinäjoelle ja oli suuruudeltaan 267 751 euroa.

Kanta-Hämeeseen on osunut aiemminkin tänä vuonna iso voitto eBingosta, sillä toukokuussa Janakkalassa asuva nettipelaaja nappasi pelistä 141 000 euroa.

eBingon historian suurin voitto, 414 000 euroa, matkasi Lempäälään joulukuussa 2016.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.