FSP panostaa joustavuuteen ja innovaatiotoimintaan

FSP Finnish Steel Painting Oy kävi loppuvuodesta 2017 YT-neuvottelut, jotka koskivat koko henkilöstöä. Neuvottelujen lopputuloksena FSP on uudistanut ja suoraviivaistanut toimintamalliaan palvelemaan paremmin sekä asiakkaita että henkilöstöä jakamalla tuotanto-organisaation alueellisiin liiketoimintayksiköihin. Näin työtä voidaan tehdä ja kehittää yhä joustavammin ja paikallisemmin.

FSP:n tuotanto-organisaatio on aiemmin jakautunut kahteen alueeseen. Nyt se on jaettu seitsemään liiketoimintayksikköön, jotka tuovat kaiken päätöksenteon lähemmäs itse tekemistä.

– Toiminnassamme painottuvat nyt päivittäisen tuotannon tehokkuus ja toimivuus sekä työvoiman mahdollisimman joustava liikkuvuus ja henkilöstön laaja-alainen pintakäsittelyosaaminen, sanoo FSP:n toimitusjohtaja Pentti Virtanen.

– Kun toiminta painottuu yhä paikallisemmalle tasolle, pystymme palvelemaan kunkin seudun asiakkaita nopeasti ja joustavasti. Myös työntekijöille on aiempaa helpompaa, kun työntekoa koskevat päätökset tehdään paikallisesti, juuri omaan työhön ja liiketoimintayksikköön liittyen, Pentti Virtanen jatkaa.

FSP Finnish Steel Painting Oy

Teollisuuden pintakäsittelyä, siihen liittyviä lisäarvo- ja asiantuntijapalveluita tarjoava FSP Finnish Steel Painting Oy on alallaan Pohjoismaiden suurin ja Euroopassakin yksi merkittävimmistä toimijoista.

FSP:llä on pintakäsittelylaitoksia ja henkilökuntaa kolmessa Euroopan maassa, projektitoimintaa ja asiantuntijapalveluita ympäri maailman. Vuonna 1964 perustetun yrityksen liikevaihto oli noin 22 miljoonaa euroa vuonna 2017.

Pentti Virtanen, Toimitusjohtaja
FSP Finnish Steel Painting Oy
pentti.virtanen@fspcorp.com

FSP Finnish Steel Painting maalaus, kuva FSP
FSP maalaamo, kuva FSP Finnish Steel Painting Oy

Energiajuomien markkinoille uusia brändejä ja tekijöitä12.6.2017 09:57Tiedote

Pivox Oy on tuonut markkinoille uudet Belief- ja State-juomat, jotka haastavat perinteiset energiajuomat raikkaudellaan ja Belief myös sokerittomuudellaan. Tuore maahantuontiyritys uskoo hyvinvoinnin trendin vauhdittavan terveellisten virkistysvesien kysyntää. Kuluttajatutkimusten mukaan ihmiset kaipaavat terveellisempiä vaihtoehtoja perinteisten energiajuomien ja kahvin sijaan. Uudet juomat onkin kehitetty aikuiseen makuun vastaamaan sekä urheilijoiden että normaalien kuluttajien tarpeita.