Zeroten Oy

FSP valitsi viestintäkumppanikseen kasvua tekevän Zerotenin

Jaa

Teollisuuden pintakäsittelyalalla toimiva FSP haluaa viestiä entistä enemmän ja avoimemmin. Mainos- ja viestintätoimisto Zeroten Oy on valikoitunut kehittämään ja toteuttamaan FSP:n viestintää. Zerotenin toimesta on jo uudistettu yritysilmettä, ja nyt tavoitteena on tuoda uudenlaista viestinnän tekemistä ja sisältöä niin yritykselle kuin koko toimialalle.

FSP Finnish Steel Painting Oy on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista teollisen pintakäsittelyalan yrityksistä. Se työllistää noin 220 henkeä Suomessa, Virossa ja Puolassa.

Aiemmin FSP julkaisi sidosryhmälehteä, lähetti lehdistötiedotteita ja sillä oli verkkopalvelu. Viestintään ja markkinointiin haluttiin kuitenkin harkitumpi linja ja toimivaa sisältöä. Zeroten Oy uudisti FSP:n ilmeen sekä jalosti yrityksen markkinointiviestintää suunnitelmallisemmaksi ja monikanavaiseksi.

– Pintakäsittelyalalla ei perinteisesti ole totuttu erityisen aktiiviseen markkinointiin tai viestintään, eikä myöskään läpinäkyvään viestintään, kertoo lähtökohdista Pasi Miettinen, Zeroten Oy:n toimitusjohtaja. – Saimme meille mieluisan pähkinän siitä, miten muuttaa yrityksen ja mahdollisesti koko toimialan käytänteitä.

– Yhdessä FSP:n kanssa laadimme heille viestintästrategian ja kattotason viestinnän vuosikellon. Sen mukaisesti viestintä laajentui monikanavaiseksi. Se kattaa nyt sidosryhmälehden ja tiedotteiden lisäksi esimerkiksi uutiskirjeitä, verkkoartikkeleita, sosiaalisen median suunnitelman ja asiakaskontaktointia helpottavia toimenpiteitä – ilman merkittäviä kustannusten nousuja. FSP:n bisnes on vain kääritty uudenlaiseen pakettiin ja siitä kerrotaan avoimesti ja aktiivisesti.

– Verkkoon olemme tuottaneet myös erilaista videosisältöä ja mm. Pintakäsittelyn ostajan oppaan. Se edustaa alalla rajoja rikkovaa läpinäkyvyyttä. 

Osana läpinäkyvyyttä ja aiempaa vuorovaikutuksellisempaa linjaa on luotu myös FSP:n kasvot -haastattelusarja. Sen ensimmäisessä osassa FSP:n toimitusjohtaja Pentti Virtanen kertoo alasta, yrityksestä ja itsestäänkin. 

Lisää asiakaskontakteja

Aktiivinen viestintä on perusteltua myös perinteisesti tuotelähtöiseksi mielletyssä yritystoiminnassa.

– Zerotenin avulla FSP on saanut kasvaneen medianäkyvyyden lisäksi uusia asiakaskontakteja, eli konkreettisesti mitattavaa kaupallista etua. Uudenlainen tekeminen on vasta alkanut ja olemme saaneet siitä hyvää palautetta niin henkilöstöltä kuin eri sidosryhmiltä, FSP:n myynti- ja markkinointijohtaja Sanna Parkkonen summaa.

Zeroten Oy on vuonna 2013 perustettu voimakkaassa kasvussa oleva 10 hengen markkinointi- ja viestintätoimisto, joka toimii Helsingin Malmilta käsin. Se auttaa on noin 50 asiakasta eri toimialoilta Suomessa ja Euroopassa. Zerotenin budjetoitu liikevaihto vuodelle 2018 on noin 0,9 M€.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Zeroten Oy, toimitusjohtaja, Pasi Miettinen, 040 519 8451, pasi.miettinen@zeroten.fi
FSP Finnish Steel Painting Oy, myynti- ja markkinointijohtaja, Sanna Parkkonen, 040 532 215, sanna.parkkonen@fspcorp.com

Kuvat

Lataa
Lataa
FSP:n Myynti- ja Markkinointijohtaja Sanna Parkkonen
FSP:n Myynti- ja Markkinointijohtaja Sanna Parkkonen
Lataa
Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen
Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettinen
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Zeroten Oy
Zeroten Oy
Malmin Raitti 17 A
00700 Helsinki

http://www.zeroten.fi/

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Zeroten Oy

Kotimainen Ole.Fit on ollut jo kaksi vuotta Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju – konsepti kiinnostaa ulkomaillakin1.2.2019 08:15:00 EETTiedote

Kotimainen kuntosaliyritys Fit Global Oy on kasvanut kahdessa vuodessa kolmen perustajansa ideasta noin kolmenkymmenen toimipaikan Ole.Fit-lisenssikuntosaliketjuksi. Kilpaillulla ja riskialttiilla alalla menestyy, kun tarjoaa kuntosaliyrittäjille kokonaisvaltaisen aloituspaketin ja jatkuvaa tukea sekä omaa päätäntävaltaa, sanoo Fit Globalin hallituksen puheenjohtaja Tomi Peltonen.

Seinäkiipeily kasvoi kaikenikäisten harrastukseksi ja olympialajiksi – Kiipeilyareena avaa boulderointihallin Kalasatamaan17.9.2018 09:37:31 EESTTiedote

Helsingin Salmisaaren Kiipeilyareena on Suomen tunnetuin sisäkiipeilypaikka. Seinäkiipeilyn suosio on kasvanut huomattavasti 2000-luvulla. Tänään kiipeilijöitä voivat olla niin lastenlasten kanssa harrastavat isovanhemmat kuin olympialaisiin tähtäävät nuoret kiipeilijälupaukset. Kiipeilyareena avaa uuden toimipisteen Helsingin Kalasatamaan.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme