Fujitsu optimoi hybridi-it:n tallennuksen

Fujitsu tuo markkinoille uuden sukupolven ETERNUS CS800- ja ETERNUS CS8000 -levytallennuslaitteet datan varmuuskopiointiin, arkistointiin ja toisen tason tallennukseen. Poikkeuksellisen suorituskykyisten, dataa tehokkaasti suojaavien ja ohjelmistoihin tiiviisti integroituvien laitteiden avulla organisaatiot voivat luoda yhden saumattoman datasuojauskerroksen, joka kattaa koko hybridi-it-ympäristön.

Pilvitietojenkäsittelyn houkuttelevat kustannukset ja käytön helppous ovat muuttaneet yritysten tapaa käyttää sovelluksiaan ja hallita dataansa, joka leviää konesalista pilveen ja sen reunoille. Hybridi-it-ympäristöt ovat jo arkipäivää monissa organisaatioissa, joiden on mietittävä uusiksi tallennusratkaisunsa. Nykyisin kyse ei ole enää vain kapasiteetista, vaan entistä tärkeämpää on kyky käyttää tallennettua dataa.

Hajautetuista lähteistä tulevan datan hallitsemiseksi Fujitsu on päivittänyt levytallennuslaitteensa uusien tallennusvaatimusten mukaisiksi. Uusimmat mallit ETERNUS CS800- ja ETERNUS CS8000 -laitteista mahdollistavat datan hallinnan tehokkaan keskittämisen, sillä ne hoitavat varmuuskopiot, datan palautuksen ja arkistoinnin sekä auttavat organisaatioita huolehtimaan vaatimustenmukaisuudestaan ja liiketoiminnan jatkuvuudesta. Näin uudet laitteet auttavat parantamaan datan käytettävyyttä, suojausta, jakamista ja yhteentoimivuutta hybridiympäristöissä.

Tiukka integraatio johtavien datahallintaohjelmistoihin

Uudet monipuoliset ETERNUS CS -laitteet integroituvat tiukasti Veritaksen, Veeamin ja Commvaultin datanhallintaohjelmistoihin, ja niiden avulla voi luoda tehokas ja yhtenäinen tallennuskerros. Tämä tehostaa minkä tahansa hybridiympäristön toimintaa ja varmistaa, että tallennuskustannukset pysyvät kurissa.

Uusien laitteiden ja johtavien datansuojausohjelmistojen yhdistelmän ansiosta Fujitsun asiakkaat voivat luokitella dataa ja ohjata sitä automaattisesti oikeaan välineeseen (SSD-levylle, kiintolevylle, pilveen tai nauhalle) liiketoiminnan ja palvelutason vaatimusten mukaan. Datakopiot käsitellään automaattisesti tallennustasolla, joten organisaatiot voivat hyödyntää kaikkia tallennusvälineitä vapaasti rinnakkain.

Fujitsun laitteet vapauttavat myös datansuojausohjelmistot muihin strategisiin tehtäviin, sillä ne hoitavat replikoinnin, deduplikoinnin ja nauhojen hallinnan kaltaisia tehtäviä. Tämä auttaa vähentämään palvelinten ja verkon sekä laiteympäristön ylläpitäjien työkuormia.

ETERNUS CS -laitteet pieniin ja suuriin ympäristöihin

Fujitsun ETERNUS CS800 on helppokäyttöinen, kiintolevypohjainen laite etenkin pieniin ja keskisuuriin varmuuskopiointiympäristöihin. Sen hinta–suorituskyky-suhde on luokkansa paras. Laite on erittäin skaalautuva, se hoitaa datan deduplikoinnin ja replikoinnin sekä tukee kaikkia tärkeimpiä varmistusohjelmistoja. ETERNUS CS800 maksimoi sovellusten käytettävyyden ja pitää datan turvassa normaalissa käytössä ja ongelmatilanteissa.

ETERNUS CS8000 on erittäin monipuolinen tallennusratkaisu liiketoimintakriittiselle datalle. Se on suunniteltu suuriin ja vaativiin ympäristöihin, esimerkiksi finanssilaitosten, telepalveluntarjoajien ja liikenneverkon operaattorien kaltaisille käyttäjille. Alan suurin varmuuskopiointilaite pystyy ainoana yhdistämään datat keskustietokoneista ja avoimista järjestelmistä. Laitteen monipuolisuus, tehokkuus ja joustavuus sekä helppo hallinta auttavat vähentämään monimutkaisten varmistusympäristön kokonaiskäyttökustannuksia jopa 60 prosenttia. Älykäs prosessien automatisointi ja yhteiskäyttöinen tallennuskapasiteetti takaavat, että datan ja sen kopioiden hallinta sujuu eri tallennuskerrosten ja -välineiden välillä halutun suorituskyvyn ja käytettävyyden mukaan.

Uutuudet ovat nyt saatavissa. Hinta vaihtelee kokoonpanon mukaan.

ETERNUS CS -laitteita täydentävät ETERNUS LT -nauhatallennuslaitteet, joilla pystytään hoitamaan kustannustehokkaasti pitkän aikavälin varmistuskopiointi tai arkistointi.

Uusia palveluja käyttöön

Uusi tapa suojata ja yhdistää data eri lähteistä – pilvestä, sovelluksista ja konesalista – vastaa nopeasti kasvavien datamäärien hallinnan haasteeseen. Se on riittävän joustava ja skaalautuva valtavien datapoolien käsittelyyn ja jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin vastaamiseksi. Se myös helpottaa uusien, koko yrityksen kattavien palvelujen, kuten arkistoinnin, hakujen, analytiikan ja datan hallinnoinnin käyttöönottoa.

“Hybridi-it-ympäristöistä on tullut arkipäivää. Nyt palvelut tulevat useista eri lähteistä eli omasta konesalista, pilvestä ja verkon reunalta. Kun ympäristön moninaisuus kasvaa, kaiken datan tuominen yhteen vaikeutuu. Uudet laitteet luovat yhden saumattoman tallennuskerroksen, joka kattaa kaikki datalähteet. Irrottamalla tallennuksen sovelluskerroksesta ja keskittämällä tallennuspalvelut yritykset voivat parantaa tietoturvaa ja tehostaa datan hallinnointia. Ehkä vielä tärkeämpää on se, että näin ovi on aina avoin tulevaisuuden sovelluksille”, sanoo tuotepäällikkö Petri Penttinen Fujitsusta.

Fujitsu Finland, tuotepäällikkö Petri Penttinen
petri.penttinen@fi.fujitsu.com, p. 050 576 9957

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 132 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita yli sadassa maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,0 triljoonaa jeniä (36 miljardia USD) 31.3.2019 päättyneellä tilikaudella. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi

Fujitsu tehostaa fysioterapiaa ja nopeuttaa potilaan toipumista tekoälyn avulla21.1.2020 10:00:00 EETTiedote