Fujitsu suojaa yritysdatan yhdessä pisteessä

Fujitsu julkistaa ETERNUS CS200c S4:n, seuraavan sukupolven integroidun datansuojauslaitteen fyysisiin, virtuaalisiin ja pilvipohjaisiin ympäristöihin. Se auttaa kaikenkokoisia yrityksiä parantamaan suorituskykyään ja varmistamaan liiketoimintansa jatkuvuuden ja kasvun. Se myös vähentää tietohallinnon monimutkaisuutta ja kustannuksia sekä auttaa vastaamaan EU:n uuden tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksiin. Kaiken tarpeellisen sisältävä ratkaisu on heti käyttövalmis.

Fujitsu ETERNUS CS200c S4 Powered by Commvault yksinkertaistaa yritysten datan suojausta ja hallintaa. Se kykenee käsittelemään suuria määriä liiketoiminnan kannalta tärkeintä dataa.

Ratkaisu yhdistää Fujitsun laitteiston ja Commvaultin datanhallintaohjelmiston yhdeksi integroiduksi varmuuskopiointiratkaisuksi, joka suojaa dataa liiketoimintasovelluksissa virtuaalisissa, konvergoiduissa ja hyperkonvergoiduissa infrastruktuureissa. Ratkaisu yhdistää kaikkein tärkeimmän datan suojauksen sekä datan löydettävyyden tavalla, joka antaa organisaatioille mahdollisuuden nähdä kaiken varastoimansa henkilötiedon riippumatta tietojen rakenteellisuudesta tai sijainnista – pilvessä tai omilla laitteilla.

ETERNUS CS200c S4 -laite auttaa toimimaan tietosuoja-asetusten, esimerkiksi ensi vuoden toukokuussa voimaan astuvan GDPR:n vaatimusten mukaisesti.

”Data on nyt kaiken liiketoiminnan keskiössä, joten liiketoiminnan kannalta tärkeimmän datan saatavuus on tärkeämpää kuin koskaan. ETERNUS CS200c S4 auttaa organisaatioita toimimaan entistä ketterämmin. Uuden sukupolven laite suojaa dataa fyysisen ja virtuaalisen maailman etulinjassa sekä varmistaa dataomaisuuden tehokkaan hallinnan. Näin organisaatiot voivat löytää, palauttaa ja käyttää dataa nopeasti”, tuotepäällikkö Petri Penttinen Fujitsusta kertoo.

ETERNUS CS200c S4 -laite auttaa organisaatioita vähentämään kustannuksia, riskejä sekä integroinnin monimutkaisuutta poistamalla tarpeen useille eri pisteissä käytettäville ratkaisuille. Laite toimitetaan esiasennettuna ja esikonfiguroituna, joten se voidaan ottaa käyttöön jopa puolessa tunnissa toimituksesta. Laite tallentaa pilveen, levylle tai nauhalle tarpeiden mukaan.

Uutuus toimii hypervisor-ympäristöissä ja se pystyy varmuuskopiointiin ja poikkeustilanteista toipumiseen sekä virtuaalisissa että fyysisissä it-ympäristöissä. Se tukee erityisesti tietokantojen palautumista auttavaa application-consistent snapshot -ominaisuutta sekä lähes välitöntä datan palauttamista, jotka molemmat auttavat pitämään liiketoiminnan aina käynnissä, ilman keskeytyksiä.

Laitteeseen rakennettu salaus sekä integroitu replikointi varmistavat, että yritysten liiketoimintakriittinen data on aina suojassa kyberhyökkäyksiltä ja kiristysohjelmilta.

Koska ETERNUS CS200c S4:ään tehty investointi tuottaa nopeasti hyötyä ja laitteen kokonaiskäyttökustannukset ovat alhaiset, se sopii kaikenkokoisiin yrityksiin ja niiden etätoimistoihin. Se on kustannustehokas vaihtoehto moneen käyttötarkoitukseen, kuten virtuaalikoneiden, integroitujen järjestelmien, sähköpostin, tiedostojärjestelmän tai päätelaitteiden varmuuskopiointiin. Saatavissa on eri laiteversioita ja lisenssimalleja erilaisiin tarpeisiin.

Laitteen hallinta on hyvin helppoa keskitetyn hallintakonsolin avulla. Toistettavat ja monimutkaiset toiminnot on automatisoitu, jotta inhimillisistä virheistä aiheutuva datan häviämisen riski on mahdollisimman pieni.

Fujitsun ETERNUS CS200c S4 on saatavilla marraskuussa.

Product Business Unit

Tuotepäällikkö Petri Penttinen

P. 046 875 0586, petri.penttinen@fi.fujitsu.com

Kuvapankki: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/search.php?search=!collection4&bc_from=themes