Fujitsu toteuttaa Hollannin turvallisuus- ja oikeusministeriölle it-käyttäjäpalvelut

Helsinki, marraskuuta 24, 2017 Fujitsu on tehnyt Hollannin turvallisuus- ja oikeusministeriön kanssa kymmenen miljoonan euron arvoisen sopimuksen it-loppukäyttäjäpalveluista. Sopimus kattaa yli 6 000 tietotekniikan käyttäjää.

Fujitsun virtualisointi- ja hallintapalvelujen avulla asiakas saa turvallisen, läpinäkyvän ja luotettavan it-infrastruktuurin, joka tukee työntekijöiden yhteistyötä ja edistää tuottavuutta.

Sopimus on jatkoa yhteistyölle, joka on aiemmin kattanut tuotepalveluja. Oikeusministeriö laajensi palvelua, koska Fujitsu osoitti ymmärtävänsä ministeriön tarkat vaatimukset, esimerkiksi tiiviin yhteistyön valtionhallinnon datakeskuksen kanssa. Muun muassa kaikki tiedot säilytetään keskitetysti datakeskuksessa eikä käyttäjien omissa tietokoneissa.

”Digitaalinen muutos on ympärillämme, ja asiakkaamme odottavat nopeaa reagointikykyä ja avoimuutta. Halusimme uudenaikaistaa lähestymistapamme tietotekniikkaan, jotta pysymme mukana teknisessä kehityksessä. Fujitsun ratkaisu antaa meille selkeän ja yksinkertaisen polun kohti joustavampaa ja turvallisempaa tulevaisuuden työpaikkaa," toteaa it-johtaja Luc Boelhouwer Hollannin syyttäjänvirastosta.

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 155 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita yli sadassa maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,5 triljoonaa jeniä (40 miljardia USD) 31.3.2017 päättyneellä tilikaudella. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi

Fujitsu teki jatkosopimuksen it-palveluista Terveystalon kanssa22.5.2018 08:30Tiedote

Helsinki, 22.5.2018 – Fujitsu on allekirjoittanut jatkosopimuksen it-palveluista maan suurimman yksityisten terveyspalvelujen tarjoajan, Terveystalon kanssa. Kolmas jatkosopimus sitten alkuperäisen, vuonna 2007 allekirjoitetun sopimuksen, vahvistaa Fujitsun strategista roolia Terveystalon nopean laajenemisen tukena. Fujitsu toimittaa Terveystalolle kokonaisvaltaiset it-palvelut, jotka kattavat loppukäyttäjäpalvelut, sovellukset, konesalipalvelut ja pilvipalvelut. Lisäksi Fujitsu on mukana toteuttamassa Terveystalolle innovatiivisia digitaalisia terveydenhoitoratkaisuja. Terveystalon verkostoon kuuluu 18 sairaalaa ja noin 180 toimipaikkaa, jotka palvelevat yksityisasiakkaita, yrityksiä, yhteisöjä ja julkista sektoria. Yrityksessä työskentelee lähes 9 000 terveydenhoidon ammattilaista, jotka hoitavat vuodessa 1,2 miljoonaa asiakasta ja 3,3 miljoonaa vastaanottokäyntiä. Terveystalo on vuodesta 2001 lähtien laajentunut voimakkaasti sekä orgaanisen kasvun että noin 140 yritysoston kautta. T

SAP-suorituskykytestien mukaan Fujitsun palvelimissa riittää vääntöä virtuaalisiin SAP HANA -toteutuksiin24.4.2018 10:42Tiedote