Fujitsun ETERNUS CS800 S7 yksinkertaistaa yritysten varmistustarpeita

Fujitsu tuo markkinoille seuraavan sukupolven käyttövalmiin varmuuskopiointiratkaisun. ETERNUS CS800 S7 -varmistusratkaisussa on mukana deduplikointiominaisuus, ja se yhdistää suuryritysten tarpeisiin mitoitetun suorituskyvyn joustavaan skaalautuvuuteen kilpailukykyisellä hinnalla. Se sopii täydellisesti luotettavaa ja kustannustehokasta datansuojausratkaisua tarvitseville asiakkaille.

Fujitsu ETERNUS CS800 S7 -levytallennuslaitteeseen sisältyy automaattinen deduplikointi sekä oikeus tiedon replikointiin. Fujitsun uusimpaan teknologiaan perustuva laite voi tarvittaessa hyödyntää SSD-levyjä metatietojen tallentamiseen. Näin tekemällä ratkaisun suorituskykyä on voitu parantaa jopa 40 prosenttia edelliseen sukupolveen verrattuna. Yksi CS800 S7 -laite skaalautuu 16 teratavusta jopa 640 teratavuun. Tämä mahdollistaa organisaatioille varmistuksien konsolidoinnin, taaten investoinnille pitkän ja kustannustehokkaan elinkaaren.

CS800 S7 mahdollistaa Veeam-ohjelmistoa käyttäville asiakkaille Veeam Data Mover Service (VDMS) -palvelun ja sovelluksen kehittyneiden ominaisuuksien käytön. Veeam-ohjelmistoa käyttävät asiakkaat voivat Instant VM Recovery (IVMR) -palautustoiminnon avulla palauttaa virtuaalikoneen takaisin tuotantokäyttöön käynnistämällä sen suoraan varmuuskopiosta. Tämä lyhentää järjestelmän toipumisaikaa vikatilanteissa.

ETERNUS CS800 S7 tarjoaa tuen johtaville varmuuskopiointisovelluksille, kuten Commvaultille ja Veritakselle, heterogeenisten ympäristöjen konsolidointiin. Se tukee Netbackupin keskeisiä ominaisuuksia kuten OST:tä.

Veeam Data Mover Service -palvelun uusien ominaisuuksien ansiosta ETERNUS CS800 S7 -laitteelle voidaan luoda synteettinen täyden varmuuskopion prosessi, minkä vuoksi varmistaminen, palauttaminen ja poikkeustilanteista toipuminen on erittäin nopeaa. Tämä myös vähentää asiakkaan päätelaitteiden, varmistuspalvelinten ja verkon kuormitusta. Tietyt varmistusohjelmistot voidaan asentaa suoraan CS800 S7:een virtuaali-instansseina, näin nopeutetaan kirjoitus- ja lukuoperaatioita. Tämä vähentää myös tarvetta investoida varmistusjärjestelmän erillislaitteisiin, kuten mediapalvelimiin.

Asiakkaat voivat helposti ottaa käyttöön tehokkaita ja turvallisia 3-2-1 datansuojausstrategioita niin verkossa kuin ilman verkkoyhteyttä, sekä usean datasijainnin varmuuskopioita yhdistämällä ETERNUS CS800 S7:n Fujitsu ETERNUS LT:n kaltaisiin nauhajärjestelmiin. Helppokäyttöiset ja integroidut nauhatallennusominaisuudet varmistavat jatkuvan käytettävyyden ja nopean pääsyn kriittiseen dataan, sekä auttavat suojautumaan datan menettämiseltä järjestelmän pettäessä tai datan korruptoituessa esimerkiksi kiristysohjelmien vuoksi. Varmuuskopiointi levylle ja nauhalle varmistaa optimaalisen lyhytaikaisen varmuuskopioinnin ja palauttamisen suorituskyvyn sekä kohtuuhintaisen pitkäaikaisen datansäilytyksen.

Saatavuus

Fujitsu ETERNUS CS800 S7 on saatavissa heti.

-          Kuvapankki: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/portal.php
-          Fujitsu-uutishuone: https://www.fujitsu.com/fi/about/resources/
-          Blogi: https://www.blogi.fujitsu.fi
-          Twitter: https://twitter.com/Fujitsu_FI