Fujitsun uudistuvat tallennustuotteet auttavat asiakkaita selviytymään räjähdysmäisesti kasvavista datamääristä

Fujitsu auttaa asiakkaitaan hallitsemaan dataansa ympäristössä, joka käy digitalisaation takia yhä monimutkaisemmaksi. Painopiste on verkkotallennuksessa ja tietosuojassa. Tiivis NetApp-yhteistyö tukenaan Fujitsu laajentaa tallennusratkaisujensa valikoimaa, jotta organisaatiot saavat yhdeltä toimittajalta kaiken tarvittavan hallitakseen jatkuvasti kasvavia datamääriä ja muuttaakseen ne tuotoiksi.

Fujitsu ja NetApp ovat olleet kumppaneita jo yli 20 vuotta. Nyt Fujitsu laajentaa tuotevalikoimaansa NetAppin teknologiaan pohjautuvilla, pelkkää flash-muistia käyttävillä järjestelmillä sekä hybridijärjestelmillä, joissa on NVMe-valmius. Fujitsun tallennuslaitteiden valikoima on alan laajimpia, sillä se sisältää all-flash-, hybridi- ja hyperkonvergenssilaitteet, ohjelmistomääritetyt (software-defined) laitteet sekä nauha- ja tietosuojalaitteet.

Uusien, heti saatavilla olevien ETERNUS-tallennuslaitteiden lisäksi Fujitsu myy myös NetAppin AFF- ja FAS-sarjan tuotteita. Nämä kaikki on optimoitu muun muassa Microsoft SQL -palvelimia tai Oracle- ja SAP-järjestelmiä varten.

• Uudet ETERNUS AB -järjestelmät: Nopeat ja joustavat, vain flash-muistia käyttävät tallennusjärjestelmät tekevät flash-muistista "uuden normaalin" kaikille tärkeimmille sovelluksille. Niiden suorituskyky ja tehokkuus vetävät vertoja lohkotallennusjärjestelmille ja nostavat IOPS-nopeuden parhaiden luokkaan.
  • Uudet ETERNUS HB -järjestelmät: NVMe-valmiit hybriditallennusjärjestelmät vastaavat suorituskyvyltään lohkotallennusjärjestelmiä mutta ovat käytössä edullisempia.
  • NetApp AFF -sarja ja NetApp FAS -sarja: Flash- ja hybriditallennusjärjestelmät on suunniteltu digitalisaation mahdollistajiksi: ne tarjoavat ylivoimaista skaalautuvuutta, jatkuvaa käytettävyyttä ja saumatonta datan hallintaa hybridi-it-ympäristöissä pilvet mukaan lukien. Alan johtavien NVM3-tekniikoiden avulla järjestelmät nopeuttavat sovellusten käyttöä ja helpottavat datan hallintaa verkon reunalla, ytimessä sekä pilvessä. Näin data on aina saatavilla ja suojassa.

Product Business Unit
Järjestelmämyynnin konsultti Anders Palin
P. 040 767 8913
anders.palin@fi.fujitsu.com