Fujitsusta it-kanavan voittaja Canalysin raportissa

Markkinatutkimusyhtiö Canalys on nostanut Fujitsun SELECT-kumppaniohjelman it-kanavan voittajaluokkaan uusimmassa EMEA Leadership Matrix -raportissaan. Tämän saavuttamiseksi toimittajan on saatava ylimmät arvosanat kumppaneiltaan kymmenellä kanavahallinnan alueella sekä osoitettava, että kanavaohjelma kehittyy jatkuvasti ja selvästi.

Canalysin Leadership Matrix perustuu EMEA-alueen yli 2 700 kanavakumppanilta saatuun palautteeseen, jota on koottu 12 kuukauden ajan vuoden 2017 helmikuusta lähtien. Voittajiksi määritellyt toimittajat ovat ”asettaneet jakelukanavan strategiansa keskiöön ja olleet johdonmukaisesti sitoutuneita kumppaneihinsa”.

“Saavutus osoittaa, miten tärkeitä kumppanisuhteemme ovat meille. Se on myös tunnustus SELECT-kumppaneillemme siitä kovasta työstä, jota he tekevät Fujitsun ihmiskeskeisen ja älykkään yhteiskunnan vision tuomiseksi käytäntöön. Digitalisaatio on mullistanut it-kanavalle asetetut vaatimukset, ja olemme erittäin ylpeitä kumppaniekosysteemimme taidoista ja reagointikyvystä. Tuemme kumppaneitamme muutoksen sisäistämisessä – uusien tekniikoiden oppimisesta aina uusien liiketoimintamallien ja myyntitapojen omaksumiseen. Otamme jatkossakin  kumppaneidemme muuttuvat tarpeet huomioon ja muokkaamme kumppaniohjelmaamme tukeaksemme heitä”, Fujitsun EMEIA-alueen kanava- ja myyntitoimintojen johtaja Dave Hazard sanoo.

“Fujitsun SELECT-kumppaniohjelma vahvistuu jatkuvasti. Yritys on rakentanut pitkäaikaisia jälleenmyyjä- ja jakelijasuhteita tarjoamalla sopivia tuotteita ja tehokasta tukea sekä mahdollisuuksia erikoistumiseen ja kasvuun. Fujitsu on globaali teknologiajohtaja, ja ohjelma tukee kaikenkokoisia kumppaneita laadukkaiden ratkaisujen kehittämisessä asiakkaiden käyttöön”, toteaa Canalysin pääanalyytikko Alastair Edwards.

Fujitsu päivittää ja laajentaa SELECT-ohjelmaansa säännöllisesti, jotta kumppanit saavat uusia myyntimahdollisuuksia ja tulovirtoja. Kanavan tuotevalikoimaa laajennettiin esimerkiksi äskettäin niin, että siihen sisältyy Fujitsun tietoturvatuotteiden laaja valikoima. Näin kumppanit voivat vastata yritysten kasvaviin tietoturvatarpeisiin biometriikalla, identiteetinhallintapalvelulla (IDaaS) ja kyberturvalla.

Ohjelma tarjoaa jatkuvasti lisää erikoistumismahdollisuuksia mobiiliratkaisuista virtualisointiin. Näihin sisältyy kunkin teknologian kattava koulutus ja laaja myynnin tuki, joka kattaa myös ratkaisut.

Joka marraskuussa Fujitsu jakaa kanavakumppaneille SELECT Innovation -palkintoja, joilla palkitaan poikkeuksellisen innovatiivisia hankkeita sekä digitaalisen muutoksen edistämistä Fujitsun tuotteilla, ratkaisuilla ja palveluilla. Monet kumppanit ovat itse käyneet läpi digitaalisen muutoksen ja muuttuneet tuotteiden jälleenmyyjistä monimutkaisten ratkaisujen toimittajiksi. Asiakastyössään he hyödyntävät viimeisintä tekniikkaa sekä kansainvälistä kumppaniekosysteemiä.

Fujitsun SELECT-kumppaniohjelma

Fujitsun kumppaniohjelmalla on kolme kulmakiveä:

• Luotettava innovaatio: Jokaisella kumppaniohjelman jäsenellä on pääsy laadukkaisiin, räätälöitäviin ratkaisuihin, jotka auttavat asiakkaita yksinkertaistamaan ja tehostamaan arkipäiväänsä. Fujitsun luokkansa parhaat tuotteet luovat it-ratkaisujen perustan.
  • Henkilökohtainen tuki: Fujitsun yhteistyötä kanavakumppaneiden kanssa edistävät henkilökohtaiset suhteet, jotka mahdollistavat molemmille kannattavan liiketoiminnan kehittämisen. Fujitsun kehittyneet työkalut ja tietolähteet sekä erikoistuneet prosessit antavat kanavakumppaneille mahdollisuuden erikoistua.
  • Kasvuhakuisuus: Fujitsu auttaa kumppaneitaan kasvamaan ja ymmärtää kumppaneidensa ainutlaatuisen arvon it-markkinoilla.

-               Kuvapankki: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/portal.php

-               Fujitsu-uutishuone: http://www.fujitsu.com/fi/about/resources/

-               Blogi: http://blogi.fujitsu.fi

-               Twitter: https://twitter.com/Fujitsu _FI