Futismoniveto toi 62 000 euron voiton Kiimingissä pelattuun 4,80 euron järjestelmään

Kansojen liigan jalkapallo-ottelut koituivat vauraudeksi pelaajalle, joka täytti monivetorivinsä kiiminkiläisessä marketissa. Neljän ottelun Supermoniveto toi 4,80 euron järjestelmällä yli 62 000 euron voiton (kierros 42/2018).

Suomen riemastuttava 2-0-voitto Kreikasta sai jatkokseen kaksi yllätystulosta, kun Espanja hävisi kotonaan 2-3 Englannille ja Viro ja Unkari pommittivat taululle lukemat 3-3. Neljännen ottelut Islanti-Sveitsi tulos 1-2 oli jo odotetumpi.

Voittajan järjestelmässä oli vaihtoehtoisia maalilukemia muissa otteluissa, mutta Viro-Unkari-otteluun tämä oli valinnut rohkeasti suoraan 3-3. Suomen ottelussa oli eniten merkkejä.

Järjestelmässä oli yksi 60 676,60 euron täysosuma ja 11 toisen voittoluokan osumaa, jotka toivat vielä 1 419,00 euroa. Näin voittosumma kohosi kaikkiaan 62 095,60 euroon.

Kiimingin voittopeli
Suomi– Kreikka 0, 1, 2–0, 2