Futuriot Oy

Futuriot Oy:lle on myönnetty Microsoft Gold -kumppanitaso data-analytiikan osaamisesta

Microsoft on myöntänyt Futuriotille Gold-tason kumppanitunnustuksen merkkinä Futuriotin osaamisesta ja saavutuksista tiedolla johtamisen ja älykkään analytiikan saroilla. Kyseessä on korkein Microsoftin antama tunnustus erityisosaamisesta sekä osoitus kyvykkyydestä toimittaa asiakkaille menestyksekkäitä ratkaisuja.

”Gold-tason kumppanit edustavat ylintä osaamista yhdessä Microsoftin kanssa ja ovat ansainneet tämän tunnustuksen. Digitaalinen murros luo merkittäviä mahdollisuuksia organisaatioille eri toimialoilla ja edistyneen data-analytiikan kyvykkyyksillä on kriittinen rooli näiden mahdollisuuksien toteuttamisessa. Olemme erittäin iloisia, että Futuriot liittyy tähän avainkumppanien joukkoon”, sanoo Pekka Horo, Microsoft Oy:n toimitusjohtaja.

Tuoreessa Microsoftin ja PwC:n tekemässä tutkimuksessa digitalisaatiosta Suomessa selvisi, että vain 12% yrityksistä kokee hyödyntävänsä asiakasdataa tehokkaasti. Tämä on jälleen yksi osoitus siitä, että yritysten on mahdollista löytää merkittävää uutta lisäarvoa datastaan.

“Yhdistämme erinomaisen osaamisen maailman johtavan analytiikka-alustan kanssa, joten Futuriotilla on ainutlaatuiset edellytykset toteuttaa tehokkaita datalähtöisiä ratkaisuja ja näin luoda asiakkaillemme merkittävää kilpailuetua”, kertoo Miikka Tuori, Futuriotin toimitusjohtaja ja yksi perustajista. ”Microsoft on strateginen pilvikumppanimme ja nyt saavuttamamme virallinen status kertoo läheisestä yhteistyöstä, jota yhtiömme ovat tehneet Futuriotin perustamisesta lähtien. Hyödynnämme Microsoftin huomattavaa investointia Azure-palveluiden nopeaan kehitykseen, mikä tarkoittaa, että asiakkaamme saavat nopeasti käyttöön parhaat välineet uuden digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen.”

Gartner sijoitti Microsoftin leader-lohkoon tutkimuksessaan 2017 Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms. Näiden teknologioiden avulla Futuriot rakentaa älykästä analytiikkaa ja ohjelmistoja yrityksille, jotka tavoittelevat uusia tulonlähteitä, korkeampaa tuottavuutta ja parempaa asiakaskokemusta. Kehitämme SaaS-tuotteita ja tarjoamme analytiikka- ja ohjelmistokonsultointia, jotta asiakkaamme saavat liiketoiminnastaan kaiken irti.

-----

Gartner, Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms, 6 February 2017

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Futuriot Oy
Visiokatu 4