Fysios ja EasyFit aloittavat valtakunnallisen yhteistyön

8.8.2017 08:24 | Fysios Group

Suomen suurin yksityinen fysioterapiaketju Fysios ja liikuntakeskusketju EasyFit aloittavat valtakunnallisen yhteistyön elokuussa 2017. EasyFitin liikuntapalvelut ovat luonteva jatkumo Fysioksen asiakkaille, joiden hoitojakso on päättynyt ja jotka tarvitsevat ohjausta liikkumisessa sekä liikunnallisen elämäntavan ylläpitämisessä. Toisaalta EasyFitin asiakkaiden on helppo siirtyä Fysioksen asiakkaaksi aina, kun keho vaatii erityshuoltoa. Yhteistyö näkyy asiakkaille palveluiden hankkimisen helppoutena ja kustannusetuina.

“Hyvä toimintakyky vaatii säännöllistä ylläpitoa. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa liikunnallista elämäntapaa. Nyt voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden jatkaa liikuntaa hyvissä käsissä”, sanoo fysioterapeutti Anja Henttinen Helsingin Fysioksesta.

“Näemme, että fysioterapiapalvelut täydentävät EasyFitin monipuolista tarjontaa. Sen vuoksi EasyFit haluaa tarjota laadukkaita ja huippuammattilaisten fysioterapiapalveluita niille asiakkaille, jotka tarvitsevat apua tuki- ja liikuntaelinongelmissa sekä liikkumiseen liittyvissä ongelmissa”, toteaa EasyFitin toimitusjohtaja Jyrki Hannula.

Yhteistyön tavoitteena on ennen kaikkea parantaa hoitoketjun vaikuttavuutta.

"Pystymme yhteistyön myötä tarjoamaan kaikille asiakkaillemme valtakunnallisesti entistä paremmin toimivan hoitoketjun ja monipuoliset fysioterapian jälkeiset EasyFitin liikuntapalvelut. Näin huolehdimme siitä, että asiakkaillamme on enemmän terveitä päiviä”, sanoo Fysios-ketjun toimitusjohtaja Heikki Tiitinen.

EasyFit, Jyrki Hannula, toimitusjohtaja, 040 586 9060, jyrki@lli.fi
Fysios, Heikki Tiitinen, toimitusjohtaja, 0400 648 663, heikki.tiitinen@fysios.fi

EasyFit / AB LL International Oy

EasyFit on suomalaisen, yksityisen Ab LL International Oy:n franchise liikuntakeskusketju. EasyFit-ketjuun kuuluu lähes 40 liikuntakeskusta ympäri maan, Helsingistä Rovaniemelle. Ab LL International Oy:n EasyFit ja LadyLine –tuotemerkit muodostavat Suomen suurimman liikuntakeskusketjun asiakasmäärillä ja toimipaikoilla mitattuna. Lue lisää www.easyfit.fi ja www.lli.fi.

Painokevennetty juoksumatto nyt Turussa22.11.2016 10:12Tiedote

Teknologiakehitys tuo uusia innovaatioita myös fysioterapiaan ja kuntoutukseen. Fysios Turku (Apex Fysioterapia) on ainoana Turussa investoinut yhdysvaltalaisen AlterG:n alun perin astronauteille kehitettyyn Anti-Gravity juoksumattoon. AlterG painokevennetty -juoksumatto mahdollistaa kävely- ja juoksuharjoittelun henkilöille, joille se aiemmin on ollut mahdotonta. NASAn patentoiman ainutlaatuisen paineilmatekniikan avulla kehon omaa painoa voidaan vähentää jopa 80%. Painokevennetty harjoittelu tehostaa merkittävästi kuntoutumista, kun 80-kiloinenkin harjoittelee kuin 16-kiloinen. Näin nivelten ja lihasten kuormitusta voidaan pienentää ja niin potilaat kuin urheilijatkin voivat aloittaa kävelykuntoutuksen tai juoksemisen aikaisemmin ja tehokkaammin.

Suomalainen Fysios valmistautuu SOTE-uudistukseen8.11.2016 08:30Tiedote

Fysioterapiaketju Fysios kasvaa pääkaupunkiseudulla ja Joensuussa. Uusimmat Fysiokseen liittyvät yritykset ovat Helsingissä Resiinafysio Oy, Heseva-kuntoutus Oy, Fysioterapia-konsultit FTK Oy sekä Joensuun OMT-keskus Oy. Yritykset liittyvät osaksi Suomen suurinta fysioterapiaketjua Fysiosta, jonka liikevaihto nousee yritysostojen jälkeen 21,5 miljoonaan euroon ja henkilöstömäärä 350 terveydenhuollon ammattilaiseen.

Suomalainen fysioterapiaketju Fysios kasvaa viidellä yrityskaupalla Helsingissä, Tampereella, Kotkassa ja Porissa16.6.2016 13:00Tiedote

Viiden yrityskaupan myötä SelkäCenter Helsingistä, Fysioterapiakeskus Kunnon Klinikka sekä Terapia-team Tampereelta, Neljäs Nikama Kotkasta ja Tutkimuslaitos Ergos Porista liittyvät osaksi Suomen suurinta fysioterapiaketjua Fysiosta. Yritysten johto ja työntekijät jatkavat yhteenliittymisen jälkeen Fysioksen palveluksessa. Kokonaan suomalaisessa omistuksessa oleva Fysios laajensi ostojen myötä palveluvalikoimansa kattamaan ensimmäistä kertaa myös lasten ja nuorten fysioterapian.