Fysios ja EasyFit aloittavat valtakunnallisen yhteistyön

Suomen suurin yksityinen fysioterapiaketju Fysios ja liikuntakeskusketju EasyFit aloittavat valtakunnallisen yhteistyön elokuussa 2017. EasyFitin liikuntapalvelut ovat luonteva jatkumo Fysioksen asiakkaille, joiden hoitojakso on päättynyt ja jotka tarvitsevat ohjausta liikkumisessa sekä liikunnallisen elämäntavan ylläpitämisessä. Toisaalta EasyFitin asiakkaiden on helppo siirtyä Fysioksen asiakkaaksi aina, kun keho vaatii erityshuoltoa. Yhteistyö näkyy asiakkaille palveluiden hankkimisen helppoutena ja kustannusetuina.

“Hyvä toimintakyky vaatii säännöllistä ylläpitoa. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa liikunnallista elämäntapaa. Nyt voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden jatkaa liikuntaa hyvissä käsissä”, sanoo fysioterapeutti Anja Henttinen Helsingin Fysioksesta.

“Näemme, että fysioterapiapalvelut täydentävät EasyFitin monipuolista tarjontaa. Sen vuoksi EasyFit haluaa tarjota laadukkaita ja huippuammattilaisten fysioterapiapalveluita niille asiakkaille, jotka tarvitsevat apua tuki- ja liikuntaelinongelmissa sekä liikkumiseen liittyvissä ongelmissa”, toteaa EasyFitin toimitusjohtaja Jyrki Hannula.

Yhteistyön tavoitteena on ennen kaikkea parantaa hoitoketjun vaikuttavuutta.

"Pystymme yhteistyön myötä tarjoamaan kaikille asiakkaillemme valtakunnallisesti entistä paremmin toimivan hoitoketjun ja monipuoliset fysioterapian jälkeiset EasyFitin liikuntapalvelut. Näin huolehdimme siitä, että asiakkaillamme on enemmän terveitä päiviä”, sanoo Fysios-ketjun toimitusjohtaja Heikki Tiitinen.

EasyFit, Jyrki Hannula, toimitusjohtaja, 040 586 9060, jyrki@lli.fi
Fysios, Heikki Tiitinen, toimitusjohtaja, 0400 648 663, heikki.tiitinen@fysios.fi

EasyFit / AB LL International Oy

EasyFit on suomalaisen, yksityisen Ab LL International Oy:n franchise liikuntakeskusketju. EasyFit-ketjuun kuuluu lähes 40 liikuntakeskusta ympäri maan, Helsingistä Rovaniemelle. Ab LL International Oy:n EasyFit ja LadyLine –tuotemerkit muodostavat Suomen suurimman liikuntakeskusketjun asiakasmäärillä ja toimipaikoilla mitattuna. Lue lisää www.easyfit.fi ja www.lli.fi.

Fysios ja Esperi yhteistyöhön ikääntyneiden toimintakyvyn ja elämänlaadun parantamiseksi.5.10.2017 08:30Tiedote

Fysioterapiaketju Fysios liputtaa ennaltaehkäisevän terveydenhuollon puolesta7.9.2017 08:30Tiedote

Fysioterapiaketju Fysios on kasvanut orgaanisesti ja yritysostoin valtakunnalliseksi ja Suomen suurimmaksi fysioterapiaketjuksi. Fysioterapiapalveluiden hajanaisuus ja laatuvaihtelut sekä ikääntyvän väestön kasvava tarve fysioterapiapalveluille antoivat sysäyksen Fysios-ketjun perustamiselle keväällä 2015. Tänä päivänä Fysios-ketjuun kuuluu jo yli 400 ammattilaista, 57 toimipisteessä 26 paikkakunnalla.