Fysi Partners Finland OyFysi Partners Finland Oy

Fysioterapia- ja kuntoutusyritysten OmaFysio -verkoston suosio jatkaa vahvaa kasvuaan

Fysi Partners jatkoi viime vuonna yli 20 prosentin vuosittaista kasvuvauhtia. Viime vuonna Fysi Partners kykeni ohjaamaan OmaFysio -klinikoilleen asiakkaita jo yli 5 miljoonalla eurolla. Samalla OmaFysio -klinikoiden määrä nousi yli 700:aan. Fysi Partners on perustettu kokoamaan suomalaisten fysioterapiaa ja kuntoutusta tarjoavien yritysten voimat, jotta pienillekin yrityksille tarjoutuisi mahdollisuus kilpailla valtakunnallisista toimeksiannoista.

Myös kasvun pohja laajeni, sillä fysioterapia- ja kuntoutusyrittäjät saivat rinnalleen mielenterveyden ammattilaisten Psyko Partners -verkoston.

”Sen voi ajatella myös niin, että meidän avullamme isot organisaatiot pääsevät hyödyntämään asiakkaisiin vahvasti sitoutuneiden ja osaavien yrittäjien palveluja”, sanoo toimitusjohtaja Aino Sainio.

Fysi Partners tarjoaa asiakkailleen erittäin korkean tason palvelut nopeasti ja lähellä asiakasta.

Esimerkiksi monet vakuutusyhtiöt ja julkiset organisaatiot saavat ”yhdeltä luukulta” palvelujen lisäksi kattavan raportoinnin ja keskitetyn laskutuksen.

Yli 700 OmaFysio -klinikan verkosto kattaa hyvin koko maan

”Verkostossa vahvistamme toisiamme. Jokaisella OmaFysio -klinikallamme on erityisosaamista, jonka asiakkaamme saavat käyttöönsä”, toimitusjohtaja Aino Sainio sanoo.

On hyvin tiedossa, että fysioterapia- ja kuntoutuspalvelujen tulisi sijaita lähellä palvelujen tarvitsijaa. Niiden pitäisi myös olla nopeasti saatavilla. Siihenkin kattava verkosto antaa vahvan lupauksen.

”Lupaamme hoitoon pääsyn joka puolella maata 1-2 päivässä”, Sainio lupaa.

Asiakkaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä heille omistautuneiden yrittäjien tarjoamaan palveluun. Vuoden 2019 asiakastyytyväisyyden keskiarvo nousi peräti 9,4:ään asteikolla 1-10. Vastaavasti NPS-suositteluindeksi oli 89.

”Samaa vahvaa ja omistautunutta palvelua tavoittelemme kasvuvaiheessa olevaan mielenterveyden ammattilaisten verkostoon”, Sainio sanoo.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Aino Sainio, Fysi Partners Finland Oy/ OmaFysio –klinikat
Puh. 0400 784515, aino.sainio@fysipartners.fi
Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki
www.omafysio.fi

Tervetuloa osastollemme 1g41 Lääkäripäiville Helsingin Messukeskukseen 8.-10.1.2020

Toimitusjohtaja Aino Sainio, Fysi Partners Finland Oy/ OmaFysio –klinikat
Puh. 0400 784515, aino.sainio@fysipartners.fi

Fysi Partners Finland Oy
Nuijamiestentie 7

Fysi Partners Finland Oy on valtakunnallinen fysioterapia- ja kuntoutusyritysten kumppanuusverkosto, joka takaa yhden luukun periaatteella palvelut vakuutusyhtiöiden sairaaloiden, lääkärikeskusten, työterveystoimijoiden ym. asiakkaille. Verkostossa on jo yli 700 toimipistettä kautta Suomen.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Fysi Partners Finland Oy

Kela hukkasi kokonaisuuden hallinnan: Kolmella eurolla 18 000 euron taksikulut25.1.2019 17:16:27 EET | Uutinen

Kela muutti syksyllä pöyristyttävällä tavalla sääntöjä, joilla kilpailutetaan vaikeavammaisten aikuisten ja lasten lääkinnällistä kuntoutusta. Laadun paino kilpailutuksissa pudotettiin 20 prosenttiin aiemmasta 50 prosentista. Samalla Kela jätti kokonaiskustannukset laskematta, sillä kolmen euron säästö yhdellä hoitokerralla, 360 euroa vuodessa, johtaa esimerkkitapauksessa 18 000 eurolla kasvaviin taksikuluihin.

Fysi Partners Finland Oy ja Kotopro Oy tiiviiseen yhteistyöhön3.8.2018 12:00:00 EEST | Tiedote

Fysi Partners ja Kotopro tiivistävät yhteistyötä fysioterapiassa käytettävien kotiharjoitteiden, sähköisten palvelujen ja etäfysioterapian kehittämiseksi. Fysi Partners –verkostoon kuuluu noin 600 fysioterapian palveluntuottajayritystä, jotka sijaitsevat joka puolella Suomea yli 200 kunnassa. Kotopro -sopimuksen tavoitteena on mahdollistaa asiakkaiden kotiharjoitteiden teko ja etäfysioterapia modernilla mobiilialustalla, joka on asiakkaille erittäin helppokäyttöinen. Tämä auttaa asiakkaiden paranemisen tehostamista, toimintakyvyn palautumista ja itsenäistä pärjäämistä. Kotoprolla on jo yli 25.000 käyttäjää eri aloilta ja nyt se on tulossa vahvasti myös terveydenhuoltoon ja kuntoutukseen.

Kymmeniä uusia fysioterapiayrittäjiä Fysi Partnersin OmaFysio-verkostoon12.12.2017 08:16:51 EET | Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE 12.12.2017. Fysi Partners Finland Oy on kasvanut jälleen roimasti: tänä vuonna jo yli 40 fysioterapiayritystä on liittynyt siihen. Verkostoon kuuluvien yritysten määrä on nyt jo yli 500. Se on kattavuudeltaan Suomen suurin ja laajapeittoisin kuntoutusalan yritys. Toimintaa on yli 200 kaupungissa ja kunnassa suurimmasta pienimpiin. Fysioterapeutteja ja muuta kuntoutusalan henkilökuntaa työskentelee niissä yli 3 000.