Genesta Property Nordic

GENESTA MYY ESPOON LIILA-KAUPPAKESKUKSEN

Genesta on myynyt Genesta Nordic Baltic Real Estate (GNBRE) kiinteistösijoitusrahaston omistaman espoolaisen kauppakeskus Liilan eQ Liikekiinteistöt -rahastolle.

Genestan omistuksessa 23.600 neliön kiinteistö saneerattiin ja se sai uuden brändinimen Liila. Suurimpia vuokralaisia ovat Lidl, Power, Toys R Us ja Vepsäläinen.

”Liilan myynti eQ Liikekiinteistöt -rahastolle on hyvä lopputulos hankkeelle, joka oli kokonaisuudessaan hyvin innostava. Myynti on rahastostrategiamme mukaista", Genestan toimitusjohtaja David Neil kommentoi kauppaa.

Genestan uuteen, edeltäjänsä menestyksekästä strategiaa jatkavaan value add -rahastoon Genesta Nordic Real Estate Fund II:een (GNRE Fund II) on tähän mennessä hankittu viisi sijoituskiinteistöä. Varainhankinta sulkeutui viime syksynä. Rahastolla on 373 miljoonaa euroa sitoutunutta pääomaa 12 institutionaaliselta sijoittajalta. Rahaston strategiana on tarjota institutionaalisille sijoittajille pääsy Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan kiinteistösijoitusmarkkinoille.

David Neil
CEO, Genesta
+46 8 506 497 14 (suora)
david.neil@genesta.se

Henrik Bastman
Head of Transactions, Genesta
+46 8 506 497 15 (suora)
henrik.bastman@genesta.se

Genesta Property Nordic
Erottajankatu 7 A

Genesta
Genesta on riippumaton kiinteistösijoitus- ja kiinteistörahastoyhtiö. Keskitymme sijoitustoiminnassamme pohjoismaisiin toimitilakiinteistöihin. Salkussamme on monipuolinen valikoima toimisto-, liike- ja logistiikkakiinteistöjä. Toimistomme sijaitsevat Tukholmassa, Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Luxemburgissa.

Lisätietoja on osoitteessa www.genesta.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi