God of Storms –pelistä 52 755 euroa nettipelaajalle

Lahtelainen nettipelaaja voitti lauantaina 9.9. klo 21 God of Storms – pelistä 52 755,80 euroa. Hän oli pelannut euron panoksella ja voitto tuli Age of the Gods –jakcpotista.

Nettipelaajana voitto kilahtaa suoraan hänen tililleen.

God of Storms on Age of the Gods –pelisarjaan kuuluva muinaiseen satumaisemaan sijoittuva automaattipeli. Sen päähahmona on tuulten hallitsija Aiolos.´Kreikkalaisen mytologian Argo eli laiva on toinen pelin wild-kuvioista.

Mikäli Laiva-wild pysähtyy koko kiekon korkuisena, käynnistyy Wild-Wind-vapaakierrokset, joiden aikana Aiolos puhaltaa Argon pois kiekoilta yksi kierros kerrallaan. Vapaapelikierrokset pelataan kasvavilla voittokertoimilla. Vapaapelikierrokset pelataan kasvavilla voittokertoimilla.

Pelissä on voitettavissa Age of the Gods Jackpot

Nettikasinon historian suurimmat voitot, TOP 5