GoParking Oy

GoParking yhdistää lentokentän ja kauppakeskus Jumbon

GoParking Oy yhdistää jouluksi Helsinki-Vantaan lentoaseman ja Jumbon kauppa- sekä Flamingon viihdekeskuksen tarjoamalla ilmaisen kuljetuksen lentokentältä kauppakeskukseen ja kauppakeskuksesta lentokentälle turisteille, lentokentän työntekijöille sekä jouluostoksien tekijöille ajalla 20.12–24.12.2018 24/7!

GoParking Twizy vauhdissa kauppakeskus Jumbossa.

Lentopysäköintiyritys GoParking Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kauppakeskus Jumbossa, haluaa yhdistää lentokentän ja kauppakeskus Jumbon sekä viihdekeskus Flamingon jouluna paremmin toisiinsa kuljettamalla parkkiasiakkailtaan vapaiksi jäävillä penkeillä ihmisiä, jotka haluavat liikkua Jumbon ja lentokentän kakkosterminaalin edessä olevan laituripaikan nro 27 välillä.

Suuren suosion Helsinki-Vantaan ja Tallinnan lentoasemilla saavuttanut GoParkingin lentopysäköintikonsepti viedään vuoden 2019 aikana myös muualle Eurooppaan. Yhtiön asiakasmäärät ovat olleet kovassa kasvussa ja liikevaihto kolminkertaistuu edelliseen tilikauteen nähden. Pysäköintipaikat voi varata kätevästi ennakkoon sivustojen www.goparking.fi ja www.goparking.ee kautta sekä useiden lentoyhtiöiden varausjärjestelmien kautta, eli kätevästi samalla kun tekee lentovarausta.

GoParking lentopysäköinti palvelee nopeasti ja edullisesti lentomatkustajia!

GoParking Oy avasi Euroopan ensimmäisen kauppakeskuslentoparkin Jumboon kaksi vuotta sitten 16.1.2017. Jumbossa GoParkingin lähteville ja palaaville asiakkaille on tarjolla kaikki kauppakeskuksen ja Viihdekeskus Flamingon kattavat palvelut kauppojen ja ravintoloiden aukioloaikoina. Molemmat Jumbon hypermarketit ovat avoinna 24h jouluaattoon 24.12.2018 asti. Erityisesti kauempaa saapuvat lentomatkustajat ovat hyödyntäneet Jumbon ja Flamingon laajaa palvelutarjontaa hotelliyöpymismahdollisuuksineen osana onnistunutta matkakokemusta. GoParkingin asiakkaat saavat myös alennusta yöpyessään Break Sokos Hotel Flamingossa.

GoParkingin tavoite on ollut toiminnan alusta alkaen toimia asiakaspalveluhenkisimpänä lentopysäköintinä ja digitalisaatiota toiminnassaan laajasti edistävänä yrityksenä. Parkkiasiakkaat voivat hyödyntää matkansa eri vaiheissa GoParkingin innovatiivisia varaus-, lähtö- ja paluutietojärjestelmiä. Ne hyödyntävät mm. lentoasemaoperaattoreiden tuottamaa lentotieto-, matkatavarahihna-, yms dataa. Lisäksi erityisesti yritysasiakkaita palvelemaan ja yritysten laskutusprosesseja helpottamaan parkeissa voi käyttää varausjärjestelmään integroituja Easyparkin ja Parkmanin mobiilimaksujärjestelmiä.

Palvelun kuvaus

GoParkingin osaava ja ystävällinen henkilökunta auttaa kaikissa pysäköintiin sekä lentokenttäkuljetuksiin liittyvissä asioissa. Kuljetus Jumbosta ja GoParking Helsinki Airportista Tuusulanväylän varresta lentokentälle sisältyy kokonaisveloitukseen. Kuljetamme asiakkaat Helsinki-Vantaalla terminaali kahden eteen, pysäkille 27. Asiakas on siten vain muutamalla askeleella lähtöselvityksessä. Paluu tapahtuu kakkosterminaalin edestä omalta laituripaikaltamme nro 27. Tämä on erityisen miellyttävää talvisaikaan ja sadekelillä. Tarkoituksemme on tehdä lentokenttäpysäköinnistä matkan helpoin osuus. Kaikki pysäköintialueemme sijaitsevat aivan lentokentän läheisyydessä. Jumbon kauppakeskuksessa kuljetus lentokentälle lähtee ja saapuu kauppakeskuksen pääovien edestä. Matka-aika pysäköintialueelta lentokentälle on vain 5–7 minuuttia.

GoParking Helsinki Airportissa kuljetus lähtee GoParkingin aidatulta ja kestopäällystetyltä parkkialueelta. Matka-aika on vain 7–10 minuuttia parkista lentoasemalle. Seuraamme digitaalisesti asiakkaidemme saapumisia parkkiin ja paluulentoja, jonka ansiosta asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään ylimääräisiä toimenpiteitä, vaan kuljetuksemme toimivat nonstoppina varmistaen sujuvat siirtymiset lentokentälle ja takaisin pysäköintialueelle. GoParking Tallinn ja Lappeenranta Airporteissa kuljetuksia ei ole, sillä pysäköintialueet sijaitsevat aivan lentoterminaalien vieressä.

GoParkingin tavoitteena on laajentua Eurooppaan päälentokentille keskimäärin kuuden uuden parkin vuosivauhdilla.

GoParkingin toiminnan ollessa ympärivuorokautista 24/7 asiakas voi milloin vain soittaa asiakaspalvelunumeroomme 044-9882560, kun on mitä tahansa kysyttävää toiminnastamme.

Lentopysäköintiterveisin!

GoParking-tiimi

Lisätietoja:

Katja Kapanen
044-5205217

GoParking Twizy vauhdissa kauppakeskus Jumbossa.

+358449882560http://www.goparking.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi