Growth Leaders – liiketoimintaverkosto kiihdyttää kasvua

Monissa hyvissäkin yrityksissä on juurtuneita rakenteita ja ajattelutapoja, jotka estävät sen koko kasvupotentiaalin hyödyntämisen. Uusi Growth Leaders -liiketoimintaverkosto auttaa organisaatioita avaamaan kasvun lukkoja ja kiihdyttämään kasvua. Sen ovat luoneet yhteistyössä Aalto University Executive Education (Aalto EE), Annalect Finland, Tiedon digitaalisen asiakaskokemuksen startup sekä Bob the Robot.

Pitkän matalasuhdanteen aikana yrityksiin juurtui säästökeskeinen ajattelutapa. Sen murtumisesta on nyt merkkejä. OP Ryhmän ja Aalto-yliopiston tutkijoiden talvella 2017 julkistettu suuryritystutkimus osoitti, että luvassa on vihdoin kasvua. Myös Suomen Pankin ennusteen mukaan näköpiirissä on maltillista kasvua.

Uusi Growth Leaders -verkosto auttaa nostamaan organisaation kunnianhimon tasoa sekä keskittymään oikeisiin asioihin kasvun kiihdyttämiseksi. Strateginen markkinointi on juuri sitä erikoisosaamista, jonka avulla verkoston jäseniä tuetaan liiketoimintansa kehittämisessä.

Vuoden aikana verkoston jäsenet perehtyvät strategisen markkinoinnin avainalueisiin ja kasvun lähteisiin. Kuudessa tapaamisessa teemoja ovat esimerkiksi analytiikan mahdollisuudet merkityksellisen brändin rakentamisessa, asiakaskokemuksen vahvistaminen rakentaminen.

Verkostosta ratkaisuja kasvuhaaveisiin ja -kipuihin

Suomessa muodostui viime vuonna liike markkinoinnin kasvua kiihdyttävän vaikutuksen vahvistamiseksi. Growth Leaders -verkosto on yksi areenoista, joissa yritysjohtajat voivat saada työkaluja ja sparrausta niin kasvuhaaveisiin kuin -kipuihin.

Verkoston jäsenet ovat yritysten ylimmän johdon jäseniä, usein markkinointifunktioiden vastuuhenkilöitä. Aalto EE:n asiantuntijaverkosto, Annalectin ja Tiedon järjestelmä- ja konseptiosaaminen sekä Suomen rakastetuimpia ja menestyksekkäimpiä markkinoinnin konsepteja luonut mainostoimisto Bob the Robot tarjoavat verkostolle rikkaita virikkeitä. Synergiaa ja verkoston hyötyjä edistää myös jäsenten mahdollisuus kutsua johtotason kollegoitaan mukaansa tilaisuuksiin.

Growth Leaders luo alustan, jossa sen jäsenet saavat tukea toisiltaan sekä toimialojen parhailta asiantuntijoilta niin Suomesta kuin ulkomailta. Avoin keskustelu luottamuksellisessa ympäristössä auttaa osallistujia löytämään sekä itselleen että omalle organisaatiolleen sopivin kasvutapa.

Minna Wickholm

Business Area Director, Executive Programs and Networks, Aalto EE
010 8373 723 / minna.wickholm@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Annalect

Annalect Finland on Suomen suurin markkinointiin keskittynyt data-, teknologia-, analytiikka- ja asiakasymmärryskumppani sekä yksi Annalectin globaaleista kehityskeskuksista. Tämä takaa meille ennennäkemättömät mahdollisuudet innovoida ja rakentaa ratkaisuja asiakkaidemme tarpeisiin. Suomessa meitä on jo 50 henkeä ja globaalisti yli 1200 henkeä North America, EMEA, MENA ja APAC –alueilla, Off-Shore kyvykkyytemme sijaitsevat Intiassa.

Mitä me teemme? Me valjastamme datan hyötykäyttöön teknologian ja analytiikan avulla. Luomme ratkaisuja koko yrityksen hyödynnettäväksi pitäen fokuksenamme markkinoinnin. Tämä tarkoittaa asiakkaillemme kilpailuetua sekä parempaa asiakasymmärrystä ja parempia liiketoiminnan tuloksia.

Annalect Finland on osa Omnicom Media Groupia ja tekee tiivistä yhteistyötä OMD Finlandin ja ToinenPHD:n kanssa, useasti osana integroituja asiakkuustiimejä. Datan hyödyntämisen kyvykkyytemme on palkittu globaalisti. www.annalect.fi

Yhteystiedot: Managing Director Jussi Piri, 040 592 4933 / jussi.piri@annalect.com

Tieto

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteena on olla asiakkaiden paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisen lisäksi Tieto hyödyntää vahvasti innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet. www.tieto.com/cem

Yhteystiedot: Sr. Business Consultant Hanne Haapoja, 040 353 8347 / hanne.haapoja@tieto.com

Mainostoimisto Bob the Robot

Vuonna 2013 syntynyt Bob the Robot on yksi Pohjoismaiden luovimmista ja palkituimmista mainostoimistoista. Se on valittu vuonna 2017 vuoden toimistoksi sekä Regin Vuoden toimisto –tutkimuksessa että Grand One digitaalisen markkinoinnin kilpailussa. Bob the Robot perheessä työskentelee 57 uteliasta, pelotonta ja luovaa ihmistä, jotka pyrkivät päivittäin osoittamaan maailmalle, että luovuus on suurin yksittäinen liiketoiminnan menestystekijä. http://www.bobtherobot.fi/

Yhteystiedot: CEO, Miska Rajasuo, 050 371 0267 / miska.rajasuo@bobtherobot.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Espoon kaupunki valitsi Aalto EE:n tukemaan strategista muutosta10.11.2017 07:00Tiedote

Espoon kaupunki on valinnut Aalto EE:n lippulaivaohjelman Aalto Executive MBA:n tukemaan kaupungin strategiasta eli Espoo-tarinasta lähtevää muutosta. Espoolle kokonaan räätälöity ohjelma kehittää ylimmän johdon strategista ajattelua ja ymmärrystä eri toimialojen ja organisaatioiden muutostarpeista sekä tukee heidän kasvuaan johtajina. Ohjelma täyttää Aalto EMBA:n tiukat akkreditointivaatimukset.

Kärkiryhmä liikkui globaalissa Executive MBA -vertailussa – Aalto EMBA puolusti paikkaansa sadan huipussa16.10.2017 08:17Tiedote

Aalto Executive MBA on Financial Times -sanomalehden (FT) globaalissa vertailussa tänäkin vuonna ainoa suomalainen ohjelma, joka lunasti paikkansa sadan parhaan joukossa. Kyseessä on maailman arvostetuin vuosittainen vertailu. Pohjoismaiden hopeasijalta Aalto EE:n ohjelma puolustaa vahvasti paikkaansa maailman sadan parhaan joukossa ollen eurooppalaisista toimijoista 35. ja koko vertailussa sijalla 78. Maailman noin 3 000 EMBA-ohjelmasta vain sata parasta huomioidaan.

Aalto EE tukee tunnettuja suomalaisia yrityksiä jalansijan vahvistamisessa Yhdysvaltain markkinoilla29.9.2017 09:11Tiedote

Johtajuusosaaminen, paikallinen markkinatuntemus sekä brändi- ja designosaaminen ovat kansainvälisille markkinoille tähtääville yrityksille elintärkeitä. Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) Design for Success -ohjelma tukee Yhdysvaltojen markkinoilla jalansijaansa kasvattavia yrityksiä ja vahvistaa jo siellä toimivien menestystä. Mukana ohjelmassa ovat tunnetut suomalaiset design- ja kuluttajabrändit Reima, Valio, Marimekko, Fazer sekä Kalevala Korun Lapponia.