Growth Leaders – liiketoimintaverkosto kiihdyttää kasvua

Monissa hyvissäkin yrityksissä on juurtuneita rakenteita ja ajattelutapoja, jotka estävät sen koko kasvupotentiaalin hyödyntämisen. Uusi Growth Leaders -liiketoimintaverkosto auttaa organisaatioita avaamaan kasvun lukkoja ja kiihdyttämään kasvua. Sen ovat luoneet yhteistyössä Aalto University Executive Education (Aalto EE), Annalect Finland, Tiedon digitaalisen asiakaskokemuksen startup sekä Bob the Robot.

Pitkän matalasuhdanteen aikana yrityksiin juurtui säästökeskeinen ajattelutapa. Sen murtumisesta on nyt merkkejä. OP Ryhmän ja Aalto-yliopiston tutkijoiden talvella 2017 julkistettu suuryritystutkimus osoitti, että luvassa on vihdoin kasvua. Myös Suomen Pankin ennusteen mukaan näköpiirissä on maltillista kasvua.

Uusi Growth Leaders -verkosto auttaa nostamaan organisaation kunnianhimon tasoa sekä keskittymään oikeisiin asioihin kasvun kiihdyttämiseksi. Strateginen markkinointi on juuri sitä erikoisosaamista, jonka avulla verkoston jäseniä tuetaan liiketoimintansa kehittämisessä.

Vuoden aikana verkoston jäsenet perehtyvät strategisen markkinoinnin avainalueisiin ja kasvun lähteisiin. Kuudessa tapaamisessa teemoja ovat esimerkiksi analytiikan mahdollisuudet merkityksellisen brändin rakentamisessa, asiakaskokemuksen vahvistaminen rakentaminen.

Verkostosta ratkaisuja kasvuhaaveisiin ja -kipuihin

Suomessa muodostui viime vuonna liike markkinoinnin kasvua kiihdyttävän vaikutuksen vahvistamiseksi. Growth Leaders -verkosto on yksi areenoista, joissa yritysjohtajat voivat saada työkaluja ja sparrausta niin kasvuhaaveisiin kuin -kipuihin.

Verkoston jäsenet ovat yritysten ylimmän johdon jäseniä, usein markkinointifunktioiden vastuuhenkilöitä. Aalto EE:n asiantuntijaverkosto, Annalectin ja Tiedon järjestelmä- ja konseptiosaaminen sekä Suomen rakastetuimpia ja menestyksekkäimpiä markkinoinnin konsepteja luonut mainostoimisto Bob the Robot tarjoavat verkostolle rikkaita virikkeitä. Synergiaa ja verkoston hyötyjä edistää myös jäsenten mahdollisuus kutsua johtotason kollegoitaan mukaansa tilaisuuksiin.

Growth Leaders luo alustan, jossa sen jäsenet saavat tukea toisiltaan sekä toimialojen parhailta asiantuntijoilta niin Suomesta kuin ulkomailta. Avoin keskustelu luottamuksellisessa ympäristössä auttaa osallistujia löytämään sekä itselleen että omalle organisaatiolleen sopivin kasvutapa.

Minna Wickholm

Business Area Director, Executive Programs and Networks, Aalto EE
010 8373 723 / minna.wickholm@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Annalect

Annalect Finland on Suomen suurin markkinointiin keskittynyt data-, teknologia-, analytiikka- ja asiakasymmärryskumppani sekä yksi Annalectin globaaleista kehityskeskuksista. Tämä takaa meille ennennäkemättömät mahdollisuudet innovoida ja rakentaa ratkaisuja asiakkaidemme tarpeisiin. Suomessa meitä on jo 50 henkeä ja globaalisti yli 1200 henkeä North America, EMEA, MENA ja APAC –alueilla, Off-Shore kyvykkyytemme sijaitsevat Intiassa.

Mitä me teemme? Me valjastamme datan hyötykäyttöön teknologian ja analytiikan avulla. Luomme ratkaisuja koko yrityksen hyödynnettäväksi pitäen fokuksenamme markkinoinnin. Tämä tarkoittaa asiakkaillemme kilpailuetua sekä parempaa asiakasymmärrystä ja parempia liiketoiminnan tuloksia.

Annalect Finland on osa Omnicom Media Groupia ja tekee tiivistä yhteistyötä OMD Finlandin ja ToinenPHD:n kanssa, useasti osana integroituja asiakkuustiimejä. Datan hyödyntämisen kyvykkyytemme on palkittu globaalisti. www.annalect.fi

Yhteystiedot: Managing Director Jussi Piri, 040 592 4933 / jussi.piri@annalect.com

Tieto

Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteena on olla asiakkaiden paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisen lisäksi Tieto hyödyntää vahvasti innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet. www.tieto.com/cem