Hakaniemeen 132 000 euron voitto Veikkauksen eBingosta

Myös Siuntioon osui yli 25 000 euron eBingo-voitto.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus.

Helsingin Hakaniemessä asuva nettipelaaja pääsi yllättymään iloisesti tiistaina 22. elokuuta, kun Veikkauksen eBingosta osui hänelle 132 047 euron voitto. Voitto tuli 4 euron hintaisesta Timantti-huoneesta, ja se maksettiin suoraan onnekkaan helsinkiläisvoittajan tilille.

Siuntioon yli 25 000 euron eBingo-voitto

Tiistaina eBingosta osui myös toinen iso voitto, kun Siuntiossa asuva nettipelaaja nappasi 2 euron hintaisesta Rubiini-huoneesta 25 664 euroa. Myös siuntiolainen saa voittorahat suoraan tililleen.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus.

Turuntie 42