Haku Keski-Suomen Kasvupolulle on alkanut – luvassa asiantuntijatapaamisia ja kontakteja, joilla saadaan pöhinää liiketoimintaan

Keski-Suomen Kasvupolulle voivat hakea liiketoiminnan kasvattamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneet yritykset kokoon tai toimialaan katsomatta.

Kasvupolku®-sparrauksesta yritykset saavat sparrausta liiketoiminnan ajankohtaisiin kehittämishaasteisiin. Haasteet voivat liittyä esimerkiksi myyntiin, markkinointiin, rahoitukseen, johtamiseen tai muuhun yritykselle ajankohtaiseen teemaan. Sparraus on maksutonta kaikille mukaan valituille yrityksille.

– Kasvu Open tarjoaa minkä tahansa kasvuyrityksen henkilöstölle mainion tilaisuuden kehittää firman toimintaa ja katsoa tekemistä perinteistä arkea laajemmasta näkökulmasta, kaksi kertaa sparraukseen osallistuneen jyväskyläläisen  kasvuyritys Secappin toimitusjohtaja Kari Aho sanoo.

JOKAINEN KASVUPOLULLE MUKAAN VALITTU KASVUYRITYS:

• saa henkilökohtaista sparrausta liiketoimintaan kahdessa sparrauspäivässä.
  • tapaa yrityskohtaisesti valitut 5–8 eri alojen asiantuntijaa eli sparraajaa.
  • verkostoituu alueellaan/toimialallaan ja valtakunnallisesti merkittävien kumppaneiden kanssa.
  • voi halutessaan kisata Vuoden kasvuyritys -tittelistä.

HAKU JA VALINNAT

Hakuaika Keski-Suomen Kasvupolulle on 4.1.-17.3.2021. Täytä hakemus Kasvu Openin verkkosivuilla, ja hae mukaan Keski-Suomen Kasvupolulle. Hae mukaan tästä.

Keski-Suomen Kasvupolulle valitaan mukaan 15 kasvuyritystä. Valinnat tekee Kasvupolun tuomaristo. Tuomaristo koostuu Kasvupolku®-kumppaneiden edustajista, jotka valitsevat sparrattavat yritykset hakemusten perusteella.

Kasvupolkujen tuomaristot arvioivat kasvuyrityksiä kriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kriteerit ovat samat kaikilla Kasvu Openin Kasvupoluilla.

Keski-Suomen Kasvupolun kumppanit ovat: Jämsän kaupunki, Keski-Suomen Kauppakamari, Keski-Suomen liitto, Keski-Suomen Yrittäjät, Keulink, Laukaan kunta, Saarijärven kaupunki, Yritystehdas ja Äänekosken kaupunki.

Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä hakuajan jälkeen.

LISÄTIETOJA KASVUPOLUSTA:

Liisa Arvassalo
liisa.arvassalo@kasvuopen.fi

Taina Brandstack
taina.brandstack@kasvuopen.fi

LISÄTIETOJA NETISSÄ: Keski-Suomen Kasvupolku®

Kasvu Open on kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, KPMG, Kauppakamari, Rastor-instituutti ja AWS.