HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJAN OPAS – Johda PK-yritys menestykseen -uutuuskirja ja julkistamistilaisuus

Kuinka hallitustyöskentelystä saadaan mahdollisimman tehokasta? Mikä on puheenjohtajan rooli ja vastuu sekä mitä asioita hänen on ensisijaisesti ymmärrettävä omassa asemassaan? Millä keinoin hallituksen puheenjohtaja voi auttaa yritystä saavuttamaan parhaan mahdollisen tuloksen?

Tule 4.2. kuulemaan, kun kaksi hallitusammattilaista antavat hallituksen puheenjohtajalle sekä jäsenille käytännön ohjeita siitä, miten pk-yritystä johdetaan menestykseen hyvällä hallitustyöskentelyllä.

Striimatussa tilaisuudessa kerrotaan, kuinka puheenjohtaja voi omalla toiminnallaan vaikuttaa yrityksen strategiseen, toiminnalliseen ja yleiseen tehokkuuteen ja niiden toteuttamiseen käytännön toiminnassa ja päätöksenteossa.

Kirjan kirjoittajat Antero Virtanen ja Ismo Salminen ovat ansioituneita hallitusvaikuttajia, joilla on lisäksi pitkä kokemus HHJ-kurssien suunnittelusta, kehittämisestä ja kouluttajina toimimisesta.

Kirja kuuluu osaksi koulutusmateriaalia kauppakamarien järjestämillä HHJ®-Puheenjohtajakursseilla.

Tervetuloa Hallituksen puheenjohtajan oppaan striimattuun julkistamistilaisuuteen to 4.2. klo 9.30–11.00. Ilmoittautuminen Kauppakamarikaupasta alla olevasta linkistä.

Saat linkin sähköpostiisi, jolla pääset mukaan seuraamaan tilaisuutta.

Lisätiedot: kirjasta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/hallituksen-puheenjohtajan-opas-johda-pk-yritys-menestykseen-3142.html

ja julkistamistilaisuudesta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/hallituksen-puheenjohtajan-oppaan-julkistamistilaisuus-4-2-2021-klo-9-30.html

Taina Parviainen, tuottaja, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 050 358 0846, taina.parviainen@chamber.fi
Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 045 773 32978, katariina.suominen@chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.

Helsingin seudun kuntien osuutta liikennejärjestelmän rahoituksesta ei tule lisätä23.2.2021 07:00:00 EETTiedote

Helsingin seudun kauppakamari peräänkuuluttaa konkreettisuutta valtakunnalliseen liikennejärjestelmäsuunnitelmaan. Valtion tulee nostaa liikenneinvestointien rahoitustasoa muilla keinoilla kuin sysäämällä entistä suurempaa rahoitusvastuuta kuntien hartioille. Kauppakamarin arvion mukaan liikenneinfran rahoituspohja on jäämässä Liikenne 12 -suunnitelmassa liian ohueksi.