HalpaHallin Muhoksen myymälä avaa entistä ehompana

HalpaHallin Muhoksen myymälä avaa ovensa uudistettuna perjantaina 9. kesäkuuta. Myymälä on kokenut merkittäviä uudistuksia tuotejärjestyksessä, visuaalisessa ilmeessä ja asiakaskierron sujuvuudessa.

Toukokuussa remontissa ollut Muhoksen myymälä on saanut uusimman HalpaHalli-konseptin mukaisen ilmeen. Käytävien leventäminen ja tuotteiden looginen järjestys helpottavat asiakkaiden liikkumista myymälässä. Lisäksi hintaviestintä on entistä selkeämpää. Tuotevalikoimaa on päivitetty vastaamaan asiakkaiden tarpeita niin arjessa kuin sesongissakin.

- Myymälään tuli nyt selkeät, avarat ja ohjaavat käytävät. Se nopeuttaa ja sujuvoittaa asiointia. Keittiökin näkyy osastolta paremmin, kun seinää oikaistiin, myymäläpäällikkö Hennariikka Hinttala kertoo. – Itse iloitsen eniten siitä, miten kausitavaroita saa nyt kivasti esille. Esimerkiksi kesäkalusteilla ja pyörillä on paljon isompi esittelyalue, eikä oheistavaroita tarvitse etsiä kaukaa, vaan ne ovat siinä samalla alueella. - Asiakkailta olemme saaneet kiitosta myymälän avaruudesta. On tosi hyvä tunnelma avata uudistunut myymälä!

Muhoksen myymälä on rakennettu vuonna 2013. Pinta-alaa myymälässä on noin 4500 neliötä. Asiakkaita palvelee tänä kesänä noin neljänkymmenen työntekijän joukko.

Avajaisten kunniaksi myymälässä tarjotaan munkkikahvit ja arvotaan ostoskierroksia.