HalpaHallin verkkokaupalta uusi palvelu viittomakielisille asiakkaille

HalpaHallin verkkokauppa palvelee ensimmäisenä verkkokauppana Suomessa viittomakielisiä asiakkaita heidän omalla äidinkielellään. Palvelu tapahtuu Chabla-mobiilitulkkauspalvelun avulla.

- Haluamme olla verkkokaupan edelläkävijöitä tarjoamalla asiakaspalvelua myös viittomakielisille asiakkaille. HalpaHallin verkkokaupasta voi tilata luottaen siihen, että viittomakielellä hoituu yhteys asiakaspalveluun kaikissa verkkokauppaan ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä, kertoo HalpaHallin asiakaspalvelupäällikkö Eveliina Palola.

HalpaHallin verkkokauppapäällikön Tapani Mustosen mukaan uusi palvelu on erinomainen esimerkki siitä, miten digitalisaation avulla ihmisille voidaan tarjota parempaa arkea.

- Tällä palvelulla helpotamme niitä vaikeuksia, joita kuurot kohtaavat jokapäiväisessä elämässään. Tässä tapauksessa puhelimella asiointiin liittyviä, Mustonen toteaa.

Chabla-applikaation voi ladata veloituksesta Android-laitteille Google Play-kaupasta ja iOS-laitteille App Storesta. Latauksen jälkeen asiointi onnistuu veloituksetta. HalpaHalli palvelee Chabla-asiakkaitaan arkisin klo 12-16. Puhelinnumero on 06 822 0200.

Chablan perustaja Marko Vuoriheimo iloitsee HalpaHallin kanssa käynnistyneestä yhteistyöstä.

- Tämä on meille viittomakielisille upea juttu. Enää ei tarvitse pyytää perheenjäsentä tai kaveria soittamaan verkkokauppaan, jotta saisin haluamani tuotteen tai tiedon. Kiitos HalpaHallille, että se tarjoaa tämän upean palvelun, Vuoriheimo sanoo.

HalpaHallin verkkokauppa palvelee osoitteessa www.halpahalli.fi

Kuva: HalpaHallin verkkokauppa on ottanut käyttöön Marko Vuoriheimon perustaman palvelun viittomakielisille asiakkaille.

Tapani Mustonen
verkkokauppapäällikkö
puh. 020 718 2010
tapani.mustonen@halpahalli.fi

Marko Vuoriheimo
Signmark Productions Oy
Mireal Oy, Chabla Oy
marko@signmarkproductions.com

HalpaHallin kesäkampanja tuotti lähes 27 000 euroa vähävaraisten perheiden lapsille30.9.2019 13:00:00 EESTTiedote

HalpaHallin 50-vuotisjuhlavuoden hyväntekeväisyyskampanja käynnistyi vauhdikkaasti, sillä kesään ajoittunut kampanjan ensimmäinen vaihe tuotti yhteensä 26 881 euroa. Yhdessä Pelastakaa Lapset ry:n kanssa toteutettava kampanja kerää varoja kotimaahan vähävaraisissa perheissä asuvien ja syrjäytymisvaarassa olevien lasten koulunkäynnin ja harrastusmahdollisuuksien tukemiseen.